וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: סערת ההמנון הנאצי גוברת, יוסאין בולט באתגר חדש על המסלול

האצן הג'מייקני נתן ליריבו יתרון של 25 מטרים, איך זה נגמר? וגם: בגרמניה עדיין המומים מהשמעת ההמנון הנאצי בארה"ב, הרשת מגיבה לעימות בין בנין לקלינגר, הפילגש של רג'י בוש דורשת בדיקת אבהות מפתיעה

one

בווידאו: השישייה של ברצלונה מול אלאבס

פרשת ההמנון הנאצי מסעירה את גרמניה

איגוד הטניס הגרמני הגיב בזעם אחרי שאיגוד הטניס של ארה"ב השמיע בטעות את המנון גרמניה הנאצית במהלך המפגש בין גרמניה לארה"ב במסגרת גביע הפדרציה. הגרסה של ההמנון הגרמני שהושמעה נפתחת במילים "Deutschland, Deutschland uber alles", שהייתה חלק מהתעמולה הנאצית, והורדה אחרי מלחמת העולם השנייה.

אנדראה פטקוביץ', שחקנית הנבחרת הגרמנית, אמרה ש"זו בורות, בחיים לא הרגשתי כל כך מושפלת, בטח שלא בטניס", וציינה שהיא שקלה לא לעלות למשחק מול אליסון ריסק. אחר כך היא אמרה שהדברים שלה היו ברגע של סערה, אך עדיין ציינה ש"אנחנו היינו המומים ולא ידענו איך להגיב". מאמנת גרמניה ברברה ריטר אמרה ש"הטעות הזאת היא סקנדל אמיתי, תקרית שהיא חסרת כבוד ובלתי נסלחת".

יו"ר איגוד הטניס הגרמני אולריך קלאוס ציין שהאמריקאים התנצלו רשמית. "המארחים שלנו הודו שזה לא היה צריך לקרות", אמר, "העובדה שבשנת 2017 מושמע ההמנון הלא נכון, שמקושר לעבר האיום, היה מזעזע עבור המשלחת שלנו. איגוד הטניס של ארה"ב התנצל בצורה רשמית, בפנים ובכתב, והביעו חרטה עמוקה".

אנדראה פטקוביץ' טניסאית גרמנייה. AP
מזוזעזת. פטקוביץ'/AP

הלוק המפתיע של דויד לואיז

הדהירה של צ'לסי נעצרה מול ברנלי, אך מה שצד את העין הוא הלוק המפתיע של דויד לואיז. הבלם הברזילאי, שמוכר היטב בשל רעמת השיער, בחר לשדרג ועבר לאסוף, אך מסתבר שזו אינה הפעם הראשונה. במהלך הקדנציה שלו בצרפת, לואיז הפתיע את החברים עם שיער אסוף, אך המפגש אצל ברנלי היה הראשון שלו כשחקן צ'לסי עם הלוק החדש. ברשת התמוגגו וההשוואות כבר יצאו לדרך עם דימיון לרוברטו באג'יו, פול גאסקוין ואפילו דויד סימן.

שחקן צ'לסי דויד לואיז. רויטרס
השופט לא התרשם מהלוק החדש. דויד לואיז/רויטרס

בולט נתן ליריבו יתרון של 25 מטרים. איך זה נגמר?

האצן הגדול בכל הזמנים, יוסאין בולט הג'מייקני, נמצא בימים אלו באוסטרליה, שם הוא מתאמן לקראת מספר תחרויות. במהלך אחד מאימוניו החליט הג'מייקני לאתגר אצן אחר, ג'ון סטפנסון, אשר זכה במדליית כסף באולימפיאדת אתונה ב-4X100, והשניים התייצבו על מסלול ה-100 מטרים. אלא שבולט החליט להעניק ליריבו יתרון, והוא החל את הריצה 25 מטרים לפניו. איך זה נגמר? התשובה בווידאו שלמטה

קיי קאבליס, ממכללת צפון דקוטה סטייט, עם אחד הסל העצמיים ההזויים בהיסטוריה

הרשת מגיבה לעימות בין טל בנין לניר קלינגר

ההיסטוריה המשותפת של טל בנין וניר קלינגר מסתכמת בקדנציה קצרה ומלאת תככים במכבי תל אביב, אבל נראה שהדם הרע מימים עברו עדיין לא יבש לחלוטין. קלינגר התארח אמש בתוכנית "יציע העיתונות" לצד שניים מחבריו לשעבר בקרית שלום, בנין ואבי נמני, והיצרים באולפן התלהטו כשבנין תקף את קלינגר ואמר לו בין הית: "איפה שיחקת? אני שיחקתי באיטליה". כצפוי, הרשת הגיבה מהר מאוד.

לוקה טוני הותקף על ידי אוהדים

תקרית מכוערת באיטליה. חלוץ העבר, לוקה טוני, נסע עם נשיא ורונה, מאוריציו סטי, למשחק באוולינו, כשלפתע המכונית שבה נסעו הותקפה על ידי אוהדים. האוהדים שברו את הזכוכיות ורק במזל אף אחד מהשניים לא נפגע. "מה אם הבן שלי היה שם", אמר טוני לאחר מכן.

מיקרופון פתוח עם שאקיל אוניל וקווין גארנט

הדרך של אלברו מוראטה להתחמק מצלמי הפפראצי

הפילגש של רג'י בוש: "התינוק שלנו לבן מדי"

כנראה שאת כוכב הפוטבול לשעבר, רג'י בוש, הסופרבול האחרון ממש לא עניין. בזמן המשחק ילדה מוניק אקספוסיטו, הפילגש שלו לשעבר, את בנם המשותף. אלא שמספר ימים לאחר מכן, היא החליטה לדרוש לבצע בדיקת אבהות מספורטאי מוכר אחר - כוכב הבייסבול ג'אנקרלו סאנטון - עימו היא ניהלה מערכת יחסים במקביל באותה תקופה, בשל סיבה מוזרה במיוחד: צבעו של התינוק היה לבן מדי לטעמה.

ג'ואל אמביד ממשיך להיות אדיר, הפעם במהלך הופעה בפילדלפיה

"ההר" ממשחקי הכס הרים כ-330 קילו - וחגג לצלילי אדל

צ'אבי כבש צמד עבור קבוצתו אל-סעד

השער השני של צ'אבי

בדרך ל-UFC? אמיר קאן, אחד המתאגרפים הגדולים של ימינו, נצפה מתאמן עם לוחם ה-MMA נייט דיאז

אודל בקהאם ג'וניור קורע את פריס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully