וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר חמד: "ידעתי שאני בכושר טוב, השערים שלי חשובים לקבוצה"

הישראלי שכבש את שערו השביעי ב-2017 וסידר לברייטון 1:4 על בארטון כבר מביט קדימה: "רוצה לעזור למועדון להשיג את המטרות, אדחוף את עצמי לתת כמה שאני יכול. יהיה קשה עד הסוף"

תומר חמד שחקן ברייטון בועט פנדל. GettyImages
לוהט. חמד/GettyImages

2017 המופלאה של תומר חמד נמשכה כשהחלוץ הישראלי כיכב עם צמד ב-1:4 של ברייטון על בארטון. מאז תחילת השנה סופר חמד שבעה שערים, ואמש הוא ציין מחזור רביעי ברציפות בו הוא מוצא את הרשת.

כשנשאל האם הוא מכוון להבקיע יותר שערים מבעונה שעברה (17) השיב הישראלי: "אני לא חושב על העונה שעברה, רק מנסה לעשות את הטוב ביותר שלי עד סוף העונה. אני יודע שהשערים שלי חשובים לקבוצה ואני רוצה לעזור לה להשיג את המטרות. אנסה לדחוף את עצמי ולתת בכל משחק כמה שאני יכול כדי שננצח. הבקעתי בשלושת המשחקים האחרונים, ידעתי שאני בכושר טוב ושיהיה סיכוי טוב שאפתח. אני מרוצה שקיבלתי הזדמנות והבקעתי. אני מנסה לתת למאמן סיבה להעניק לי את חולצת ההרכב בכל יום באימון".

על המשחק עצמו אמר חמד: "אני שמח מאוד, היה חשוב שנחזור למסלול הניצחונות. המאמן דיבר איתנו במחצית ואמר לנו שאנחנו צריכים להשתפר, ובמחצית השנייה ראינו את השינוי. אנחנו צריכים להתחיל רצף חדש, לנצח משחקים ולאגור כמה שיותר נקודות. יהיה קשה עד סוף העונה, כך שכל נקודה היא חשובה".

עוד בנושא:

ליגיונרים: תומר חמד ממשיך ללהוט עם צמד במדי ברייטון

תומר חמד שחקן ברייטון. GettyImages
לא משווה את עצמו לעונה שעברה. חמד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully