וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר: "לא יצא לי לאמן קבוצה עם קהל כזה, נהנה מכל רגע"

11.2.2017 / 22:55

מאמן בית"ר ירושלים החמיא לאוהדים ולשחקניו אחרי ה-0:4 על הפועל רעננה: "הקהל יוצר פה חוויה, יש לנו חומר שחקנים מצוין שיכול להוציא מעצמו המון". סילבס: "זו לא היתה הופעה ראויה"

צילום: מגד גוזני, עריכה: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים הביסה הערב (שבת) 0:4 את הפועל רעננה ורשמה ניצחון חשוב במאבק על המקום בפלייאוף העליון. השחקנים של שרון מימר נראו מצוין ורשמו ניצחון מאוד מוצדק, כשלקראת הסיום היו קרובים להגדיל את היתרון. עבור מימר זה היה הניצחון הראשון עם הקבוצה בליגה, לאחר הניצחון בגביע המדינה.

המאמן המנצח לא יצא מגדרו בסיום ואמר: "אני שמח מהפתיחה, זה מאוד חשוב לחיבור שלי עם הקבוצה ולכך שהשחקנים ייצרו אמונה להמשך הדרך. הקבוצה שלנו עוד לא הראתה את כל מה שהיא יכולה. אני מניח שקריאות ה"תתפטר" יגיעו בקרוב אם יהיו תוצאות לא טובות, אבל זה הכדורגל. אני מעריך את הקהל ומה שהם עושים פה יוצר ממש חוויות, עוד לא זכיתי לאמן קבוצה עם קהל כזה ואני נהנה מכל רגע".

מימר המשיך: "יש פה חומר שחקנים באמת מצוין, מהבכירים בליגה וזה עושה את העבודה הרבה יותר קלה. ברגע שהם יתחברו לאנרגיות ויהנו על המגרש, זו קבוצה שתוציא מעצמה הרבה. פלייאוף עליון זה דבר שמועדון בסדר גודל כזה חייב להשיג".

חיים סילבס הפועל רעננה. ברני ארדוב
"שיחקנו פתוח מדי". סילבס/ברני ארדוב

המאמן המפסיד, חיים סילבס, סיכם: "שיחקנו פתוח מדי. בית"ר ירושלים היא קבוצה עם שחקנים מהירים ומוכשרים, וכשהיא מובילה והקהל מאחוריה קשה מאוד לשחק מולה. פתחנו רע ושילמנו על זה, אני מאוכזב מאוד, זו לא הופעה ראויה. אני מקווה שנתאושש מכך מהר ושנראה טוב יותר כבר במשחק הבא. ספגנו את השערים האחרונים בקלות יתרה ואצטרך לתת על כך את הדעת".

דוד קלטינס שכבש את השער הראשון הוסיף: "הקבוצה של היום הזכירה את זו של השנה שעברה, לחצנו ויצאנו מהר קדימה. כשאנחנו לא סופגים, ברוב המקרים אנחנו מנצחים. עשינו משחק טוב וצריך להמשיך ככה, אנחנו רואים היום קבוצה שלוחצת קדימה ודוחפת. אנחנו מגיעים להמון מצבים ומשחקים כדורגל טוב. יש לנו משחקים קשים עד שנבטיח את המקום בפלייאוף העליון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully