וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "היה קשה אבל מתוק". ברק בכר: "שמח שהוא חזר בזמן"

חלוץ הפועל באר שבע חזר לכבוש אחרי תקופה ארוכה: "מבחינתי הליגה החלה לפני שבוע. מתרגש לקראת חמישי". המאמן: "ידענו שיהיה קשה, ברדה? הייתה חסרה לנו קצת מנהיגות בתקופה האחרונה". נעים: "האוהדים קיללו את אשתי והילדים"

יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע התאוששה במהירות מההפסד למכבי תל אביב במחזור הקודם. הערב (שבת) גברה האלופה 1:2 על הפועל אשקלון וחזרה למסלול הניצחונות, זאת על אף שנקלעה לפיגור. הבשורה הרעה: בן שהר נפצע והוחלף כבר בדקה התשיעית, והוא הצטרף למצבת הפציעות רגע לפני המפגש מול בשיקטאש ביום חמישי בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית.

"מבחינתי הליגה החלה לפני שבוע-שבועיים, כי לא שיחקתי בצורה סדירה", אמר אליניב ברדה. "ציפינו למשחק כל כך קשה. זו קבוצה שונה מזו ששיחקה מולנו בסיבוב הראשון. אני שמח שזה התפתח לטובתנו, זה היה קשה אבל מתוק. אני מאוד מתרגש לקראת המשחק בחמישי. אני רוצה לנוח כדי להגיע טרי".

"ידענו שיהיה משחק קשה", אמר ברק בכר. "חזרנו מפיגור וזה מראה על הרבה אופי, אני שמח שעשינו את זה. אליניב ברדה עובר עונה לא קלה. הוא לא התאמן מסודר כל השבוע ולא תכננו שישחק יותר מחצי שעה. הוא הביא המון עוצמה, מחויבות ומנהיגות, משהו שהיה חסר לנו בתקופה האחרונה. אני שמח שהוא חזר בזמן. אירופה? השמיים הם הגבול. בליגה אנחנו יותר מתקשים, לאירופה נבוא בדרייב גדול. אנחנו רוצים להוכיח שלא סתם הגענו לאן שהגענו. הליגה זה הדבר האמיתי, עכשיו אנחנו מתפנים לדבר היותר כיף. אירופה זה סוג של קצפת".

יוסי ציפקיס

"אני מרוצה מאוד מאיך שנראינו", אמר יובל נעים. "שיחקנו מסודר והיינו מאורגנים. עשינו את כל מה שיכולנו, שחקנים נתנו הכול. היינו יכולים למנוע את השערים שספגנו, אבל חוץ מזה היינו בסדר. הקבוצות הגדולות מתייחסות לאשקלון כקבוצה טובה, ובקטע הזה התקדמנו. העימותים עם הקהל? הכי קל להיות פרשן. הם עומדים חצי מטר ממך ומקללים את הילדים ואת האישה. אם יעשו לכם את זה גם אתם תצאו מהכלים".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה את הפועל אשקלון 1:2

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully