וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלש וידאל ייעדר כ-5 חודשים, ברצלונה תנסה להחתים שחקן במקומו?

המגן ששבר את קרסולו מול אלאבס, נותח בוויטוריה ולא יחזור למגרשים העונה. הקטלאנים יכולים לבקש אישור חריג להחתים שחקן חופשי, בתנאי שהוא משחק באחת משתי הליגות הבכירות בספרד

one

ברצלונה הביסה הערב (שבת) 0:6 את אלאבס במסגרת המחזור ה-22 בליגה הספרדית, אבל הקטלאנים התעסקו בנושא הרבה פחות משמח, כאשר בדקה ה-88 של המשחק המגן הימני של הקבוצה, אלש וידאל, נפגע בקרסול בצורה קשה לאחר תיקול של תיאו הרננדז. הספרדי הובהל לבית החולים, עבר ניתוח בקרסול בוויטוריה, ובהמשך הערב הודיעה ברצלונה את הבשורה המרה מבחינתה: וידאל ייעדר חמישה חודשים, ולא יחזור למגרשים העונה.

עוד בנושא:

ספרד: ברצלונה מחצה את אלאבס 0:6
ראשון בספרד: סביליה אצל לאס פלמאס, אתלטיקו מדריד תתאושש?

אלש וידאל שחקן ברצלונה (משמאל) מול רובן סוברינו שחקן אלאבס. AP
חוסר מזל. וידאל מול רובן סוברינו/AP

הפציעה של וידאל הגיעה בתזמון רע מאוד מבחינתה של בארסה, דווקא כשהמגן נכנס לכושר ובעיקר לאחר שחלון ההעברות כבר נסגר. אולם, ייתכן שלואיס אנריקה יוכל בכל זאת להחתים שחקן במקומו. ב"אל מונדו דפורטיבו" מדווחים שהקטלאנים יכולים להגיש להתאחדות בקשה להחתים מחליף לוידאל, כאשר השחקן חייב להיות מקומי מאחת משתי הליגות הבכירות בספרד ולא שחקן שמגיע מליגה אחרת או ממדינה אחרת. בנוסף, השחקן צריך להיות חופשי ולא תחת חוזה ובכל מקרה הוא לא יהיה רשאי לשחק בליגת האלופות, אלא רק בליגה ובגביע הספרדי. שחקנים כאלו קשה למצוא כרגע ואפשרות סבירה היא שבארסה תקדם את נילי או סרג'י פאלנסיה שנותנים עונה טובה בקבוצת המילואים של המועדון.

בסיום המשחק המנהל מאמן הקבוצה, לואיס אנריקה היה מודאג והוסיף: "אני מרוצה מהכדורגל שהצגנו אך מאוד מודאג מהפציעה של וידאל. הוא יחסר לנו וכל אנשי המועדון מצטערים בשבילו באופן אישי, גם אנשי אלאבס. הוא חייב להיות אופטימי לגבי ההחלמה, הוא נמצא בידיים טובות. זה נראה כמו משהו רציני, אך נחכה לבדיקת הרופאים. בכל מקרה ברור שזה נראה רע".

איבן ראקיטיץ' אמר ש"הייתי קרוב לאירוע, וזה נראה רע מאוד, די מבהיל. מקווה שיהיה בסדר". על המשחק עצמו אמר הקרואטי: "היינו רציניים מאוד כבר מהדקה הראשונה, היינו סבלניים וידענו מתי ללחוץ ולכבוש".

יש לציין שתיאו אמנם לא ספג כרטיס על הפגיעה מה שעורר את זעמם של שחקני ברצלונה, שהפגינו נגד השופט, אך השחקן עצמו התנצל באופן פומבי: "אני מרגיש רע מאוד, אני מצטער על המצב ואלך לבקר אותו. אבקש ממנו סליחה גם באופן אישי".

הפציעה של וידאל מגיעה בתזמון גרוע מאוד מבחינתו, לאחר שבתקופה האחרונה הוא הצליח להתאקלם במועדון. המגן לא פתח את העונה כמו שצריך ולא הרבה לקבל דקות, אך לאחרונה הוא הפגין יכולת טובה ואף כבש מול לאס פלמאס ואתלטיק בילבאו, כאשר במשחק הערב הוא בישל את הראשון ללואיס סוארס.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

צפו בתקרית אלימה מחוץ לאצטדיון

* אוהד של ברצלונה נפצע ופונה לבית חולים אחרי תקרית אלימה בין חבורות אוהדים לפני המשחק מול אלאבס. על פי הדיווח, עשרות אוהדים עם מוטות ברזל ארבו לאוהדים של ברצלונה ותקפו אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully