וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: תומר חמד ממשיך ללהוט עם צמד במדי ברייטון

החלוץ הישראלי מצא את הרשת מחזור רביעי ברציפות, הבקיע פעמיים ב-1:4 על בארטון והוא כבר עם שבעה שערים ב-2017. סלטיק התפוצצה עם 0:6 על אינברנס, בישול אומנותי לניר ביטון

תומר חמד שחקן ברייטון. GettyImages
בכושר שיא. תומר חמד חוגג/GettyImages

תומר חמד לא עוצר. החלוץ הלוהט של ברייטון כבש היום (שבת) צמד בניצחונה של קבוצתו 1:4 על בארטון והעלה את מאזנו ב-2017 לשבעה שערים. זהו מחזור רביעי ברציפות בו חמד כובש, כשבסך הכול יש לו העונה תשעה שערי ליגה ו-12 בכל המסגרות. החלוץ הישראלי נהנה מבישול של אנתוני קנוקר בדקה ה-12 והעלה ל-0:3 עם פנדל בדקה ה-57. סם בלדוק (47) כבש בתווך, האורחת צימקה וגלן מארי שהחליף את חמד בדקה ה-73, חתם בחלוף 10 דקות. בירם כיאל שיחק 18 דקות כמחליף וברייטון שוב בפסגת ליגת המשנה באנגליה.

תומר חמד שחקן ברייטון. GettyImages
והנה הפעם השנייה. תומר חמד/GettyImages

* ניר ביטון סיפק בישול נהדר בניצחונה המוחץ של סלטיק 0:6 על אינברנס בשמינית גמר הגביע הסקוטי. הקשר הישראלי השלים שוב 90 דקות בהרכב האלופה, ובדקה ה-20 הקפיץ כדור אומנותי מעל הגנת האורחים למגן השבדי מיקאל לוסטיג, שהשתלט נהדר והמשיך בשמאל אל הרשת. הכוכב הגדול של סלטיק, מוסא דמבלה, גנב לאחר מכן את ההצגה עם שלושער נפלא. שישה ימים אחרי שהבקיע שלישייה ב-24 דקות לרשת סט. ג'ונסטון, הפעם החלוץ הצרפתי עשה זאת תוך 14 דקות בלבד. קירן טירני (86) והקפטן סקוט בראון (90) חתמו את ההצגה הביתית.

* אופיר מזרחי שותף ל-12 דקות בניצחון של לוגאנו על גראסהופרס.

* רד בול זלצבורג חזרה מפגרת החורף ללא מונס דאבור הפצוע ועלתה לפסגת הליגה האוסטרית עם 0:2 ביתי על סט. פולטן.

* רמי גרשון שיחק 90 דקות ב-1:0 הדרמטי בדקה ה-96 של גנט לאופן. קני סייף ישב על הספסל ולא שותף, אופיר דוידזאדה לא היה בסגל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully