וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: טוהר בוטבול זכה במדליית ארד בגרנד סלאם פריס

11.2.2017 / 20:20

הג'ודוקא במשקל עד 73 ק"ג נעצר בחצי הגמר אחרי ארבעה ניצחונות, אך התעשת וגבר על יריב אוזבקי בקרב על הארד. אורן סמדג'ה: "אמשיך להוביל את הנבחרת להישגים" טל פליקר סיים שביעי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מדליה יוקרתית. טוהר בוטבול עם אורן סמדג'ה ומשה פונטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טוהר בוטבול זכה הערב (שבת) במדליית ארד בגרנד סלאם פריס, לאחר שניצח חמישה קרבות בקטגוריית משקל עד 73 ק"ג. בוטבול עבר בדרך את נונו סראיבה הפורטוגלי ואטו למאנן הפיני בעזרת ווזארי, את ארתור מרגלידון הקנדי עם איפון ואת לואיק קורבאל הצרפתי בגלל שלושה עונשים, אך הפסיד בחצי הגמר ליפני סואיצ'י האשימוטו. ההפסד הזה שלח את בוטבול לקרב על הארד מול גיוסיון בובוייב האוזבקי, שהדיח בדרך את דימה רסקין. בוטבול גבר עליו בזכות ניקוד זהב של ווזארי וחגג מדליה יוקרתית.

מאמן הנבחרת אורן סמדג'ה אמר בסיום: "זו שנה שלישית ברציפות. דור ההמשך בג'ודו הישראלי התחיל ברגל ימין עם הזכייה של טל פליקר משבוע שעבר והיום טוהר זוכה בפעם הראשונה בגרנד סלאם היוקרתי במדליית ארד. אני אמשיך להוביל את הנבחרת להישגים".

טל פליקר פספס הזדמנות להעפיל לחצי הגמר בגרנד סלאם פריס וסיים במקום השביעי בקטגוריית משקל עד 66 ק"ג. הג'ודוקא הישראלי ניצח שלושה קרבות וכבר הוביל ברבע הגמר מול המונגולי חרלן גנבולד שספג שני עונשים, אך בסופו של דבר נוצח בווזארי ונפל לבית הניחומים, שם הפסיד לניאט שיחליזאדה מאזרבייג'אן באיפון אחרי קצת יותר משתי דקות. פליקר גבר תחילה על ריאן ורגאס האמריקאי בזכות שני ווזארי, הדיח גם את דויד לרוז הצרפתי בזכות ווזארי בניקוד זהב והמשיך עם איפון על אדריאן גומבוץ הסלובני.

* עד 48 ק"ג: שירה ראשוני ניצחה בווזארי את מוניקה אונגוריאנו הרומנייה, אבל נעצרה בסיבוב השני על ידי אנס מוסדייה מצרפת, שניצחה בעזרת ווזארי.

* עד 52 ק"ג: גילי כהן הפסידה כבר בסיבוב הראשון לשרה מנזס הברזילאית.

* עד 60 ק"ג: דניאל בן דוד הפסיד בווזארי בקרב הראשון מול מוריץ פלאפקי הגרמני.

* עד 66 ק"ג: ברוך שמאילוב ניצח את הספרדי אלברטו מרטין גאטיירו עם איפון בסיבוב הראשון, אך הפסיד בניקוד זהב לקנדי אנטואן בושאר בקרב השני.

* עד 73 ק"ג: דימה רסקין עבר את פאי אנז'י הגמבי בזכות שני ווזארי בסיבוב הראשון, אבל נעצר לאחר מכן בגלל שני עונשים בהארכה מול גיוסיון בובוייב האוזבקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully