וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בספרד: סביליה אצל לאס פלמאס, אתלטיקו מדריד תתאושש?

הקבוצה של סמפאולי תנסה להמשיך את הרדיפה אחרי ריאל וברצלונה (19:30, ערוץ 50), פארחה ייעדר. סגנית אלופת אירופה מקווה לשכוח את ההדחה הסוערת מהגביע מול סלטה ויגו (21:45)

אימג'בנק GettyImages

המחזור ה-22 בליגה הספרדית ימשיך מחר (ראשון) עם ארבעה משחקים. במוקד: סביליה תנסה להמשיך את הדהירה לעבר הפסגה, אתלטיקו מדריד תנסה להתאושש מההדחה מחצי גמר גביע המלך ומלאגה תפגוש את ויאריאל.

וינסנט איבורה שחקן סביליה. GettyImages
רוצים להישאר צמודים. איבורה/GettyImages

ויאריאל - מלאגה (ראשון, 13:00, ערוץ 50)

עם ניצחון בודד משמונת המשחקים בכול המסגרות, הצוללת הצהובה נמצאת במשבר. גם הניצחון מול גנאדה החלשה לקראת סיום חודש ינואר לא הצליח להעיר את ויאריאל, שנחלצה מהרמון סאנצ'ס פיחואן עם 0:0 מול סביליה. רוברטו סולדאדו שוב ייעדר מהסגל של המארחת, שמקווה לשמור על קשר ישיר עם אתלטיקו מדריד וריאל סוסיאדד, בקרב על המקום הרביעי. ממול, האנדולסים גם מחזיקים במאזן מזעזע. מלאגה לא ניצחה בעשרת המשחקים האחרונים בכול המסגרות ועם רשימת פצועים ארוכה, היא נמצאת בצניחה חופשית. האם הרצף השלישי ייעצר באל מדריגל?

לאס פלמאס - סביליה (ראשון, 19:30, ערוץ 50)

הקבוצה של חורחה סמפאולי נעצרה בשבועיים האחרונים ונדמה כי המאבק עם ברצלונה וריאל מדריד גובה ממנה מחיר כבד כאשר שתי הענקיות בורחות. רשימת הפצועים של מחזיקת הליגה האירופית רק מתרחבת כאשר ניקו פארחה ייעדר מהמפגש הקרוב. המארחת נכנעה לגרנאדה במחזור האחרון והיא תנסה להסתדר ללא מומו ומיצ'ל הפצועים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
דייגו גודין קפטן אתלטיקו מדריד. רויטרס
ייעדר. גודין/רויטרס

אתלטיקו מדריד - סלטה ויגו (ראשון, 21:45, ערוץ 50)

אחרי המפגש הסוער בקאמפ נואו מול ברצלונה, דייגו סימאונה ינסה לשמור את סגנית אלופה אירופה מפוקסת לקראת הקרבות בליגה ובליגת האלופות. אל רשימת הפצועים הצטרף דייגו גודין, זכר לגומלין חצי גמר גביע המלך הספרדי כאשר לא ברור מי ימלא את מקומו. סלטה ויגו רוצה לשכוח את הביקור האחרון של סימאונה בבלייאדוס. אתלטיקו רמסה את התכולים 0:4, אך מצב הרוח בקבוצה של אדוארדו בריסו שפוף, בעקבות ההדחה המאכזבת מול אלאבס בחצי הגמר.

משחק נוסף:

לגאנס - ספורטינג חיחון (ראשון, 17:15, ערוץ 50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully