וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל בנט: "אינני יכול לקחת חלק בביקור בישראל, אעמוד לצד העם הפלסטינאי"

כוכב סיאטל סיהוקס הודיע כי יחרים את המסע של שחקני ה-NFL לישראל: " מה שעובר על הפלסטינאים מזכיר את מה שעבר על השחורים בארה"ב". אחיו של בנט, מרטלוס וקני סטילס הצטרפו לחרם

ג'וליאן אדלמן חוגג זכייה של הפטריוטס בסופרבול/מערכת וואלה! ספורט

מייקל בנט הודיע היום (שבת) כי לא יגיע לישראל. כזכור, כוכב סיאטל סיהוקס, שהיה חלק מרשימת 11 שחקני ה-NFL שישתתפו במשחק ראווה באצטדיון הפוטבול בירושלים על שם רוברט קראפט, בעליה של האלופה הטרייה ניו אינגלנד פטריוטס, הסביר את ההחלטה בחשבון הטוויטר, בו זעם על היוזמה לפיה הטיול לארץ הקודש יהיה ממומן על ידי הממשלה הישראלית והביע תמיכה עם הפלסטינאים.

עוד בנושא:

11 שחקני NFL יגיעו לישראל בשבוע הבא

בנט תקף את המדיניות הישראלית: "עולם יקר, על פי התכנונים הוזמנתי לטיול בישראל, כחלק ממסע של שחקני ה-NLF. הייתי נרגש לקראת המסע לארץ כל כך היסטורית, וההזדמנות לבקר בה. לעומת זאת, הייתי מופתע לגלות שממשלת ישראל היא זו שממנת את הביקור כחלק מהרצון שלה להפוך אותנו ל'שגרירים של רצון טוב עבור ישראל'. בהתבסס על המוסר הציבורי, אינני יכול להגיע לבקר בישראל. מה שעובר על הפלסטינאים מזכיר את מה שאנחנו, השחורים, עברנו בארצות הברית. אחד הגיבורים שלי היה מוחמד עלי, אני יודע היטב שהוא עמד בצורה איתנה לצדו של העם הפלסטינאי כשביקר במחנות כאלה ואחרים. בדיוק כמו עלי, אני גם רוצה להיות הקול של אלה שקולם לא נשמע. אינני יכול לקחת חלק בביקור הזה בישראל. אני יודע שהמכתב שלי יכעיס אנשים רבים".

המכתב של בנט, הוביל לדילול המשלחת ארצה. אחיו של מייקל, מרטלוס, שמשחק באלופה הודיע כי הוא יצטרף לחרם. גם קני סטילס ממיאמי דולפינס, הצטרף למחאה של בנט וצייץ: "לא יכולת לנסח את זה טוב יותר".

חשוב לציין כי לא מדובר בביקור הראשון של שחקני NFL בישראל, בקיץ 2015 ג'וליאן אדלמן, שחקן הפטריוטס הגיע לתל אביב. אדלמן סיפר בסיומו של הביקור: "זה היה מדהים ולא אשכח את החוויה הזו לעולם". כעת נותר להמתין מה תהיה תגובת שאר השחקנים והאם בממשלת ישראל ינסו לשכנע אותם להצטרף למסע.

הרשימה המקורית של 11 שחקני המשלחת:

קליף אווריל (סיאטל סיהוקס)
מייקל בנט (סיאטל סיהוקס)
מרטלוס בנט (ניו אינגלנד פטריוטס)
קאלאיס קמפבל (אריזונה קרדינלס)
ג'סטין פורסט (דנבר ברונקוס)
קרלוס הייד (סאן פרנסיסקו פורטי ניינרס)
קמרון ג'ורדן (ניו אורלינס סיינטס)
מייקל קנדריקס (פילדלפיה איגלס)
קני סטילס (מיאמי דולפינס)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully