וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ניצחון חשוב למכבי ראשון לציון על רמת השרון בקרב הצמרת

הצהובים מעיר היין חזר מהשרון עם ניצחון חוץ חשוב, 25:33 על השנייה בטבלה, מרקוטיץ' הוביל עם תשעה שערים, קראצ'יץ' הוסיף שמונה. הפועל ראשון לציון ניצחה 24:32 את הפועל אשדוד בחוץ

שחקן מכבי ראשון לציון עומר גרא. יועד כהן, מערכת וואלה! NEWS
עומר גרא בדרך לשער/מערכת וואלה! NEWS, יועד כהן

המחזור ה-15 של ליגת העל בכדוריד נערך היום (שישי) וסיפק ניצחון חשוב מאוד של מכבי ראשון לציון בקרב הצמרת מול רמת השרון. יריבתה העירונית, הפועל ראשון לציון, חזרה עם ניצחון חוץ מרשים באשדוד.

א.ס. רמת השרון הגיעה למפגש הצמרת מול הצהובים מעיר היין עם שבעה ניצחונות ותיקו בשמונת המחזורים האחרונים, וקיוותה להשיג ניצחון שיעזור לה להתבוסס במקום השני בטבלה, אך נכנעה 33:25 בביתה. מכבי ראשון לציון נעצרה אחרי דהירה של תשעה ניצחונות רצופים עם הפסד כואב למכבי תל אביב בשבוע שעבר, ואף הופיעה בהרכב חסר, אך הייתה טובה יותר מהרגע הראשון והשיגה ניצחון חשוב. רוברט מרקוטיץ' הוביל את האורחים עם תשעה שערים, איבן קראצ'יץ' הוסיף שמונה משלו והשוער אלדר שיקלושי סיפק תשע עצירות.

גם האדומים מראשון לציון השיגו ניצחון חוץ, 24:32 על הפועל אשדוד הצמודה אליה בטבלה. הגנת האורחים לא התקשתה מול אשדוד שהופיעה בהרכב חסר, וחתמה את עשרים הדקות הראשונות עם ספיגת שני שערים בלבד. . צמד הזרים רנאטו ווגרינץ ומילוש דראגש, יחד עם שי הרשקוביץ ומעל כולם ניב פישלוביץ הצטיינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully