וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים חוששת? עידן ורד קבע את חתונתו לגמר הגביע

10.2.2017 / 14:18

הקשר קבע את חתונתו ל-25 במאי, בבית"ר נזכרו במקרה של יוסי אבוקסיס שהמשיך לחתונתו לאחר הפסד בגמר הגביע בפנדלים להפועל ת"א. שרון מימר: "רעננה תחכה בסבלנות לטעויות שלנו"

צילום וידאו: רוני כנפו, עריכת וידאו: מתן חדד

בית"ר ירושלים תצא מחר (שבת, 20:30) לרעננה במטרה לנצח ולשמור על מקומה בפלייאוף העליון. בית"ר החלה בשבוע שעבר בסדרה של משחקי חוץ כאשר גם לאחר המשחק ברעננה תצא הקבוצה למשחקי חוץ נגד הפועל תל אביב, סכנין והגומלין בגביע נגד קרית שמונה. אגב, בית"ר אמנם נמצאת בשלב רבע גמר הגביע אך במידה שתעשה את כל הדרך עד לגמר, מי שתהיה לו "בעיה" זהו עידן ורד. הקשר קבע את חתונתו על תאריך יום הולדתו, ה-25 למאי, רק שבתאריך זה מתקיים גם גמר הגביע. בבית"ר נזכרו במקרה של יוסי אבוקסיס שהמשיך לחתונתו לאחר הפסד בגמר הגביע בפנדלים להפועל תל אביב.

שחקן בית"ר ירושלים עידן ורד. ברני ארדוב
יחמיץ את גמר הגביע? עידן ורד/ברני ארדוב

שחקן בקבוצה אמר לקראת המשחק: "כל האווירה החגיגית השבוע תיגמר אם לא ננצח. כבר עברנו שבועות כאלה שבמשחק הבא קיבלנו בום וכל האויר יצא לנו. עד עכשיו לא הצלחנו להוכיח העונה המשכיות כמו שצריך, כולם צריכים להתחיל להביא מעצמם משהו אחר בשלב הזה של העונה".

שרון מימר אמר לשחקנים לקראת המשחק: "רעננה תבוא להיות רעננה, היא תסגור את המשחק ותחכה בסבלנות לטעויות שלנו. בדרך כלל המשחק המשחקים מולה מוכרעים על ריכוז ולהיות עירניים ולא לעשות טעויות. אנחנו קבוצה טובה יותר ואם נבוא מפוקסים ננצח את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully