וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוכן אדם קידן: "עומר אצילי צריך לחזור למועדון גדול בישראל"

"עסקת זהבי שינתה אותי כלכלית", "השכר הראוי לבוזגלו - 500 אלף יורו מקסימום", "אף אחד לא הבטיח לייני שמכבי תרצה אותו בקיץ כמו שרצתה עכשיו", "יציאה של אלטמן לאירופה בקיץ היא דבר מתבקש". אדם קידן, אחד הסוכנים הדומיננטיים בישראל, התארח בפודקאסט "הפודיום"

סוכן השחקנים אדם קידן התארח בפודקאסט "הפודיום" לשיחה מקיפה על סודות המקצוע, סיפורי קריירה וענייני חלון העברות האחרון. איך הגיע לתחום הזה, העסקה הבינ"ל הראשונה, כיצד התאחד עם הקצבים, עד כמה עסקת זהבי שינתה את חייו. בפרק דנו ברשימת הלקוחות של הקצבים וקידן - דמארי, ורמוט, ייני, אצילי, ידין, מגבו, קפילוטו, חיימוב, דראפיץ' ועוד ועוד. כמו כן עסקנו בסוגיית השליטה של סוכנים בקבוצות ובתקשורת, וכן, גם בסיכויי ההישארות של הקבוצה אותה אהד - הפועל תל אביב.

להאזנה לפרק המלא באייטונס/אייפון

להאזנה לפרק המלא בסאונדקלאוד

כל הפרקים בסאונדקלאוד

"הפודיום": כל הטורים והפודקאסטים

מגן מכבי פתח תקוה שמוליק מלול עם סוכנו אדם קידן. האתר הרשמי של מכבי פתח תקוה, אתר רשמי
" יש דברים שנעשים בצורה כל כך קרה, שזה גם יכול לגרום לנזק ולקצר בתקשורת". קידן עם שמוליק מלול ממכבי פתח תקוה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי פתח תקוה

ציטוטים נבחרים

עסקת זהבי: "עד לעסקה אני יכול להגיד שהייתי בסדר גמור מבחינה כלכלית - עשיתי כבר כמה עסקאות בינלאומית. כן, אפשר להגיד שהעסקה הזו שינתה משהו. אי אפשר להסתיר את זה. דבר כזה עושה איזה שינוי לבן-אדם, כמו שחקן שמגיע לאיזשהי רמה של הצלחה בקריירה שגם משנה אצלו משהו".

הסעיף של אלטמן: "הכול כתוב בצורה מאוד ברורה; שהקבוצה [הפועל תל אביב] לא תעמוד בדרכו של עומרי; שאם יש קבוצה מחו"ל, מספיק שהם יקבלו 100 אלף יורו ממכירה עתידית - והוא יכול ללכת. לדעתי, יציאה של אלטמן לאירופה בקיץ היא דבר מתבקש".

השכר הראוי למאור בוזגלו בעונה הבאה, לדעתו: "מקסימום 500 [אלף יורו]. לא יותר מזה. לא חושב שיותר מזה. אני, לפני שהייתי סוכן שחקנים עבדתי כאנליסט בחברה שבזמנו נקראה IMscouting, עשיתי התמחות, כמו שמאות של מחירי שחקנים. אני לא בורר ולא מתיימר להיות, אבל כן יש איזו יכולת לכמת יכולת של שחקן בישראל למספרים. אני לא חושב שהיום שחקן כמוהו יכול לקבל את הסכומים שהוא ביקש. אין לי גם יותר מדי say בעניין".

על "עריקות", מעברים בין סוכנים: ""אי אפשר להצליח בעסק בלי אמון הדדי… גלעד [קצב] הוא החבר הכי טוב שלי בעבודה הזו ואני חושב שהוא לקח 'לא בכיף' את זה שאיתי שכטר, שהיה כמו הבייבי שלו והוא בנה לו את הקריירה, בחר באוקזר בצרפת ועשה את זה עם סוכן מתחרה [נמני]. גלעד לקח את זה קשה לא בגלל שאיתי החליט לחתום אצל סוכן אחר אלא בגלל איך שהוא עשה את זה… יש דברים שנעשים בצורה כל כך קרה, שזה גם יכול לגרום לנזק ולקצר בתקשורת. המקרה של איתי, שהוא בחור על הכיפאק, זה משהו שקטע את הקשר בינו לבין גלעד.

לעומתו, ביברס נאתכו כשיצא לרוסיה לרובין קאזאן גם קיבל הצעה מסוימת מסוכן אחר אבל עשה את הדברים בצורה כל כך ג'נטלמנית וראויה למחמאות שאי אפשר לכעוס עליו. ויש דוגמאות הפוכות - אמיר עגיוב היה מיוצג על ידי אבי נמני, ובחר 'לערוק' לשורותינו".

על ההחלטה של שרן ייני לחזור: "מכבי הראו לו רצון גדול מאוד עכשיו ואף אחד לא מבטיח שבקיץ ירצו אותו כמו שעכשיו רצו אותו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ערן זהבי חותם על חוזה חדש במדי גוואנגז'ו R&F. האתר הרשמי של גוואנגז'ו R&F, אתר רשמי
?עד לעסקה אני יכול להגיד שהייתי בסדר גמור מבחינה כלכלית". זהבי בסין/אתר רשמי, האתר הרשמי של גוואנגז'ו R&F

איך משכנעים שחקן להגיע להפועל תל אביב הנוכחית: "לגבי אביחי [ידין] - הוא שכנע אותנו. הוא מאוד נקשר למועדון ואחרי שעבר למכבי חיפה סימן לנו שהפועל זה הבית שלו וזה המקום שהוא מרגיש שייך והוא לגמרי רצה לחזור. גם שחר הירש ממש רצה לבוא להפועל תל אביב. לא יכול להגיד לו 'לא'. הוא מודע לזה. אנחנו שמים את הדברים על השולחן. כמו למשל מייקל סיטון - הוא עדיין לא עשה משהו שהפך אותו ל'סחורה' בליגת העל, אבל היתה התלבטות בין הפועל תל אביב לבני סכנין. חשבתי שסכנין יכול להיות מקום טוב בשבילו כי אין שם הצפה של חלוצים שיש בהפועל תל אביב, ואי אפשר לדעת אם טעיתי או לא, אבל מאוד קשה לסרב להפועל תל אביב - לא משנה איפה הם בטבלה".

עומר אצילי: "לדעתי הוא צריך לחזור למועדון גדול בארץ, לייצר המשכיות, לייצר שערים, מספרים, לחזור לנבחרת, להיות שחקן מוביל. ואז לחזור שוב לחו"ל או לחלופין לחזור לקבוצה מדרג שני באירופה. אני בזמנו דווקא חשבתי שיהיה נכון לו לצאת ליאנג בויז שרצו אותו - לפני גרנדה. החלום הספרדי עמד לנגד עיניו והוא רצה להגשים את החלום וזכותו וזו הבחירה שלו, ויהיה בסדר. לליגה הספרדית מאוד קשה לסרב. בתחילת השיחה דיברנו על יורש אפשרי לערן זהבי מהשוק הישראלי - אז אנחנו מסכימים שאם עומר חוזר לקבוצה גדולה בישראל, יכול מאוד להיות שתוך שנתיים הוא יהפוך להיות מפלצת".

הפועל תל אביב תישאר בליגה? "על פי המשחק האחרון שראיתי בכפר סבא אומר 'חד משמעית לא'. אם יתחברו במשחקים הקרובים ויתחילו לשחק ביחד, אז אולי".


לו"ז האזנה

קשים חייו של הסוכן בחלון (02:00), עד כמה עסקת זהבי שינתה את חייו (04:30), מדוע אלטמן נשאר בהפועל ת"א? (12:30), השכר שמאור בוזגלו צריך לקבל ב-2017/18 (19:40), העסקה הבינלאומית הראשונה שלו והאיחוד עם הקצבים (27:00), סוכנים ותקשורת (32:00), קרבות סוכנים, עריקות, בגידות וגניבות (38:00), מתי תוותרו על קפריסין? (43:00), שאלות לפי רשימת הלקוחות - אולסק, ייני, ורמוט, מגבו, קפילוטו, דמארי, חיימוב, ידין, הירש, דראפיץ', (47:00), אצילי צריך לחזור (1:03:00), איך משכנעים שחקנים להגיע להפועל תל אביב והאם היא תישאר בליגה? (1:06:00), סוכנים שולטים בקבוצות (1:09:00).

orenjos@walla.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • אדם קידן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully