וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הסיפור המרגש מאחורי 92 הנקודות של לאמלו בול

כוכב התיכונים החדש של ארה"ב סיפר כי שאב השראה מבת כיתה שמורדמת ומונשמת בעקבות אירוע לבבי. וגם: דרנטה פורש כדי להתמקד בראפ ואמביד מכתיר את שחקן הקלאץ' הגדול בתולדות ה-NBA

צילום מסך

בווידאו: לקט להטטוטים של לאמלו בול בתיכונים בארה"ב

הסיפור המרגש מאחורי 92 הנקודות של לאמלו בול

השמועה על התיכוניסט שקלע 92 נקודות במשחק אחד עשתה לה כנפיים ברחבי ארצות הברית, ולא יהיה מופרז לומר שכיום, שלושה ימים אחרי ההצגה הגדולה, לאמלו בול הוא כבר כוכב של ממש. הלילה הוא חזר לקרקע במשחק של התיכון שלו, צ'ינו הילס, מול ראנצ'ו קוקאמנגה, בו קלע 27 נקודות "בלבד" והוסיף שבעה אסיסטים. בכל אופן, הטירוף סביבו בארצות הברית עדיין לא פסק. תשומת לב התקשורתית לה זוכה בול לאחרונה גבוהה במיוחד, ואמש היא רק הלכה וגברה, כשבול סיפר מה, או יותר נכון מי, נתנה לו השראה בדרך לתצוגה הבלתי נשכחת. "שיחקתי בשביל אלכסיס אנדרסון, ילדה בכיתה שלי שזקוקה להשתלת לב. בשבוע שעבר היא לא קמה בבוקר, ורופאים נאלצו לבצע בה החייאה", סיפר לאמלו הצעיר, אחיו של כוכב מכללת UCLA ומי שעתיד להיבחר ראשון בדראפט הקרוב, לונזו בול. "כשחשבתי עליה במחצית, זה נתן לי כוח להמשיך לשחק ולקלוע כמה שיותר. זה היה בשבילה", אמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

מיטב הביצועים של בול מהמשחק הלילה

ואם במקרה פספסתם, ככה נראה משחק 92 הנקודות שלו

טי ג'יי מקונל, שחקן הקלאץ' הגדול בתולדות ה-NBA

חשבון הטוויטר של ג'ואל אמביד הוא כבר מזמן שם דבר, ונדמה שהרוקי המסקרן של פילדלפיה נהנה לספק את הסחורה. הלילה, אחרי שחברו לקבוצה טי ג'יי מקונל קלע סל ניצחון מול אורלנדו, שהיה סל הניצחון השני שלו העונה, אמביד כבר הצמיד לו את התואר שבכותרת. בצחוק, כן?

רפאל נדאל חושף: ארוץ לנשיאות ריאל מדריד

קריירת הטניס של רפאל נדאל עדיין רחוקה מלהסתיים כפי שהוכח באליפות אוסטרליה, אבל השור ממאיורקה כבר מכלכל את צעדיו. אחת המטרות ליום שאחרי הפרישה, כך מסתבר, היא להשתלב בתפקיד ניהולי בקבוצה אותה אהד כל חייו, ריאל מדריד. "אולי זה נראה כרגע כמו פנטזיה, אבל אני בהחלט חולם להיות נשיא המועדון", אמר בראיון ל'מארקה'. פייר, אנחנו כבר מחכים לזה.

ג'ון טרי מפגין יכולות כדרור מרשימות. עם מסטיק

ססק פברגאס עושה רוס גלר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully