וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול ניצחה את טוטנהאם 0:2 באנפילד

צמד בזק של סאדיו מאנה (16, 18), שיכול היה לסיים עם רביעייה, סידר לקלופ ניצחון ליגה ראשון ב-2017. מרסיאל כיכב ב-0:2 של יונייטד על ווטפורד, צמד לאלכסיס ב-0:2 של ארסנל על האל

סאדיו מאנה שחקן ליברפול (מימין) חוגג עם רוברטו פירמינו. רויטרס
הצגה. מאנה עם פירמינו/רויטרס

המחזור ה-24 בפרמיירליג יצא לדרך היום (שבת) עם מנה גדושה של שבעה משחקים. במשחק שפתח את היום, השיגה ארסנל ניצחון 0:2 על האל סיטי בעזרת צמד של אלכסיס סאנצ'ס כולל שער עם היד, עדיין ללא ארסן ונגר המורחק. מנצ'סטר יונייטד ניצחה באותה תוצאה את ווטפורד, ויום ה-0:2 ננעל עם ניצחון גדול של ליברפול על טוטנהאם.

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו עם אנתוני מרסיאל. רויטרס
כיכב. מרסיאל עם מוריניו/רויטרס

ארסנל - האל סיטי 0:2

אחרי שני הפסדי ליגה רצופים שדירדרו אותם עד למקום הרביעי, התותחנים שבו למסלול הניצחונות, עדיין ללא מאמנם ארסן ונגר המורחק שראה את המשחק מהיציע. לארסנל חיכתה משוכה לא פשוטה בדמות האל סיטי העיקשת, אשר הדהימה את ליברפול במחזור הקודם וסיימה בתיקו מול מנצ'סטר יונייטד במחזור שלפני כן. השער הראשון במשחק הגיע בדקה ה-34. קירן גיבס בעט לשער מתוך הרחבה אך נהדף, אלכסיס המשיך בנגיעה כדור שפגע בשוער אלדין יאקופוביץ', חזר אל ידו וחדר לרשת. מדובר בשער מעט שנוי במחלוקת; מחד טוענים באנגליה שבעקבות העובדה שידו הייתה סטטית ולא בתנועה, השער נחשב, אך מאידך בהאל טוענים אחרת. הצ'יליאני חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-93, לאחר שדייק מהנקודה הלבנה ועלה לראש טבלת הכובשים באנגליה עם 18.

בסיום, מאמן האל, מרקו סילבה, טען כי השופט מארק קלטנברג ניגש אליו והתנצל כי אישר את השער הגבולי.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אלכסיס סאנצ'ס שחקן ארסנל חוגג. רויטרס
לפעמים גם עם היד מותר. אלכסיס/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - ווטפורד 0:2

אחרי שכתשה את לסטר האלופה עם 0:3 קליל בקינג סטאדיום, מנצ'סטר יונייטד המשיכה במומנטום וצימקה זמנית את הפער ממנצ'סטר סיטי שבמקום הרביעי לנקודה בלבד. גיבור הערב היה אנתוני מרסיאל, שבישל את הראשון לחואן מאטה בדקה ה-32 וכבש בעצמו בדקה ה-60, אחרי כדור עומק של זלאטן איברהימוביץ' ומבצע אישי יפה.

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים. GettyImages
ממשיכים במומנטום. שחקני יונייטד/GettyImages

ליברפול - טוטנהאם 0:2

תגידו מזל טוב לליברפול, שהודחה מהגביע, הודחה מגביע הליגה והפסידה ארבע מחמשת משחקיה האחרונים עד הערב, אך בשעה טובה ומוצלחת היא חוגגת ניצחון ליגה ראשון ב-2017. טוטנהאם, מצידה, שוב מפספסת הזדמנות להקטין את הפער מצ'לסי, ובתום המחזור הוא עשוי לצמוח ל-12 נקודות. שימו לב למאזן של המייטי רדז מול התרנגולים בעשרת המשחקים האחרונים: שבעה ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו, אפס הפסדים.

אחרי פתיחה די מנומנמת, קיבל סאדיו מאנה כדור עומק נפלא מג'ורג'יניו ויינאדלום ומול הוגו לוריס בעט פנימה כדי לקבוע 0:1 למארחת בדקה ה-16. שתי דקות חלפו, והחלוץ הסנגלי השלים צמד והקפיץ את אנפילד לשמיים, כשחטף כדור מאריק דאייר, דהר לרחבה ומצא את פיליפ קוטיניו. הברזילאי נעצר על ידי לוריס, שעצר גם את הניסיון של רוברטו פירמינו, אולם את הריבאונד השני דאג מאנה לבעוט פנימה בדרך ל-0:2 גדול. בדקה ה-22 מנע לוריס ממאנה להשלים שלושער, ודקה לאחר מכן שוב עצר הצרפתי את הסנגלי. הקצב הרצחני נמשך וארבע דקות לאחר מכן יכול היה יונג מין סון לצמק כשנותר לבד לגמרי מול סימון מיניולה, אך שוער ליברפול עצר אותו. משם, טוטנהאם כבר לא הצליחה לחזור.

סאדיו מאנה שחקן ליברפול. רויטרס
יכול היה להגיע לרביעייה. מאנה/רויטרס

משחקים נוספים

מידלסברו - אברטון 0:0

סטוק סיטי - קריסטל פאלאס 0:1
לסטוק: ג'ו אלן (67)

סנדרלנד - סאות'המפטון 4:0
לסאות'המפטון: מנולו גביאדיני (30, 45), ג'ייסון דנאייר (עצמי, 89), שיין לונג (90)

ווסטהאם - ווסט ברומיץ' 2:2
לווסטהאם: סופיאן פגולי (63), מנואל לנזיני (86), לווסט ברומיץ': נאסר צ'אדלי (6), גארת' מקאולי (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully