וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר: "רוב המקטרגים הם אינטרסנטים, צריך לתת זמן לתהליך שלנו"

10.2.2017 / 10:02

רגע לפני הדרבי, הבעלים של מכבי חיפה התראיין לתוכנית "יציע ג'" והתייחס לביקורת על המאמן: "לא מזלזלים בביקורת, אבל תלוי מה המניע שלה". וגם: הסעיף החדש של אלטמן לא מעודד את הירוקים

יעקב שחר בעלים מכבי חיפה לנוער. אדריאן הרבשטיין
ראיון נדיר. שחר/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה תערוך היום (שישי) את ההכנות האחרונות לקראת הדרבי הגדול מול הפועל חיפה (שבת, 16:00, ספורט 1), כאשר 24 אלף ירוקים, מהם 7,000 שאינם מחזיקים במנויים, הבטיחו את מקומם באיצטדיון. כפי שפרסמנו, חיפה תמשיך במגעים עם עומרי אלטמן ומקווה לצרפו בקיץ. סעיף היציאה שנקבע לו, 100 אלף יורו, לא מעודד את הירוקים. במועדון טוענים כי "אלטמן היה אמור להשתחרר במחצית הסכום בקיץ. הסעיף הזה יכניס יותר כסף להפועל תל אביב".

ובינתיים, הבעלים של הקבוצה יעקב שחר סיפק ראיון נדיר לתוכנית הרדיו "יציע ג'" וסיפק כמה ציטוטים מעניינים. על שחקני הרכש של הקבוצה, אמר שחר: "הכדורגל לצערי למרות שהוא רחוק מלהיות רווחי הוא כל הזמן עולה צפונה, המחירים עולים וגם המחירים של השחקנים עצמם, אי אפשר היום להביא שחקנים ברמות הבינוניות + ברמות האירופאיות למדינת ישראל במחירים שהיו נהוגים פעם, זה עולה כל הזמן. אנחנו צריכים שחקנים שיוכלו לקלוט ולתת לשחקנים המוכשרים שלנו שיש לנו במחלקת הנוער להתפתח לצדם".

שחקן הפועל תל אביב, עומרי אלטמן. לירון מולדובן
המחיר שלו מרתיע את הירוקים. אלטמן/לירון מולדובן

על הציפיות מתחילת העונה, אמר הבעלים: "מבחינת התוצאות כמובן שאנחנו מפגרים אחרי מה שתכננו וקיווינו שיהיה, אבל נכנסנו לתהליך וכל תהליך צריך לתת לו את ההזדמנות שלו, את השקט. אנחנו צריכים לגרום לכך שבקבוצה יהיה שקט ותוכל להתבצע עבודה עניינית. וזה התפקיד שלנו כבעלים".

על הביקורות כלפי המאמן: "אני נותן שקט לכל המערכת ואין ספק שהצוות המקצועי הוא חלק בלתי נפרד מכל המערכת. תראה, בוא נעזוב את כל המקטרגים כי רובם גם "אינטרסנטים". שלא תחשוב שאנחנו מזלזלים בביקורת כזו או אחרת, אבל תלוי מי המבקר ומה המניע של הביקורת שלו, כי אנחנו גם שומעים אנשי מקצוע שונים במשחקים שלנו, יש לנו גם אורחים שהם מאמני כדורגל ואנשי כדורגל כך שיש גם שמדברים אחרת".

שחר הוסיף: "בתכניות הרדיו למיניהן יש כל מיני חשבונות שעושים לי. למשל, תאר לך מה יקרה אם מחר אחרי הריאיון הזה שאני נותן כאן יתקשר אליי רדיו כזה או תכנית אחרת ויבקשו ראיון. הרי אני לא אעבור עכשיו עשרות תחנות רדיו וטלוויזיה ואתן להם ראיונות. אז כמובן שמחכים בפינה, עושים כל מיני התחשבנויות כאלה או אחרות."

לגבי ליגת הפיתוח (עד גיל 23) שצפויה להיות החלק מהעונה הבאה: "אפשר יהיה להחליף שחקנים, שחקן פצוע שחוזר מפציעה יוכל לשחק בליגה עד גיל 23 (פיתוח), אפשר יהיה לשתף שחקן זר מהסגל הבוגר ושחקני נוער שלא שיחקו בשבת, והדבר הכי חשוב הוא שהמאמן תמיד יוכל לקחת מישהו מהקבוצה הראשונה לקבוצה השנייה, אני מאוד מקווה שהמנהלת תאשר את זה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully