וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפטריוטס מסרבים לפגוש את טראמפ: "לא רצויים בבית הלבן"

גיבורי הסופרבול מתאגדים כדי למחות בנשיא ו"בדעותיו החשוכות": שישה שחקנים, רק אחד מהם לבן, מנסים לשכנע את חבריהם שלא להגיע למפגש המסורתי. איך יגיב טום בריידי, תומך נלהב בטראמפ?

רויטרס

ארצות הברית משוסעת יותר מתמיד על רקע בחירתו של דונלד טראמפ לנשיאות ומהלכיו הראשונים בבית הלבן, וכעת נדמה שהקונפליקט עובר גם למגרש הספורטיבי. שישה שחקני ניו אינגלנד פטריוטס - מרטלוס בנט, דווין מקורטי, דונטה הייטאוור, לגארט בלאנט, אלן ברנץ' וכריס לונג - מסרבים להשתתף בפגישה המסורתית עם הנשיא אחרי זכייתם הדרמטית בסופרבול השבוע.

חמישה מתוך השחקנים הללו שחורים, אך לונג, הלבן היחיד שבחבורה, מנסה לשכנע את יתר חבריו לקבוצה לתמוך בהם ולהחרים באופן קולקטיבי את המפגש, כאות מחאה על האמירות של טראמפ נגד שחורים ומיעוטים. דווין מקורטי אמר אמר ש"אני מרגיש שאנחנו לא רצויים בבית הלבן. אם לנשיא יש כל כך הרבה דעות קדומות, אז מן הסתם יהיו כאלה שלא ירגישו בנוח בבית שלו", אמר.

שחקן ניו אינגלנד פטריוטס טום בריידי. AP
הפטריוטס כמשל לשסע החברתי בארה"ב. טום בריידי/AP

הלחץ על שאר שחקני הפטריוטס להחרים את האירוע המסורתי הולך וגובר, גם מצד אוהדים. חשבונות הטוויטר של השחקנים הוצפו בימים האחרונים בבקשות להתייצב לימינם של חבריהם המוחים, ונראה כי אקט המחאה המפתיע הולך וצובר תאוצה. גם מוסלמים והיספנים רבים הצטרפו לקמפיין להחרמת המפגש, ואחדים מהם כתבו לשחקנים: "אל תשתפו פעולה עם מסע ההכפשה של טראמפ, אל תאכזבו את רוזה פארקס".

הבעיה היא שגם הפטריוטס מפולגים מאוד מבחינה פוליטית. ה-כוכב טום בריידי נחשב לתומך נלהב של טראמפ, ולאחרונה הוא גם פיתח עמו קשרי חברות שסוקרו בהרחבה בתקשורת האמריקאית. כך שנראה שנכונו לנו עוד התפתחויות רבות בפרשה המסקרנת הזאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully