וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתיחות נמשכת. שחקנים בהפועל חיפה: "דני מאבד את חדר ההלבשה"

10.2.2017 / 7:36

רגע לפני הדרבי (ש', 16:00, ספורט1), שחקני ההתקפה לא מרוצים מהשיטה של המאמן, כץ דורש שיפור מיידי והשחקנים מעידים: "יש לחץ גדול מאוד במערכת לקראת המשחק. כל תוצאה תשפיע מאוד"

מאמן הפועל חיפה דני גולן עם עוזרו מאיר בן מרגי. אדריאן הרבשטיין
הלחץ גובר. דני גולן/אדריאן הרבשטיין

חלק משחקני הפועל חיפה משמיעים בימים האחרונים טענות כנגד המאמן דני גולן. לדבריהם, "דני איבד את חדר ההלבשה אחרי מספר החלטות מקצועיות שביצע לאחרונה, וגם בעקבות שיטת המשחק שלא מתאימה להפועל חיפה". הנפגעים העיקריים מגולן, עושה רושם, הם שחקני ההתקפה. שם נשמעו טענות בנוגע לשיטת המשחק שמקשה על הקבוצה. בכל חמשת המשחקים האחרונים שלה, הפועל חיפה הבקיעה שער אחד בלבד, מה שהעלה לא מעט טענות מצד השחקנים. כזכור, במהלך השבוע טענו שחקנים: "איך יכול להיות שעם שחקנים כמו ממן, לאלה, בן בסט וארבייטמן הקבוצה הזאת מבקיעה שער בחמישה משחקים?". השחקנים סיפרו כי מי שנפגע מהמאמן אחרי המשחק האחרון מול הפועל רמת גן הם החלוצים שלומי ארבייטמן ומהראן לאלה. בעוד שלאלה היה בטוח שיפתח בהרכב, ארבייטמן חש פגוע לאחר שהוחלף בתחילת המחצית השניה בהישאם כיוואן.

כזכור, בתחילת השבוע פרסמנו כי חלה מתיחות בין גולן וכץ ואם המאמן לא יעלה לפלייאוף העליון, מטרה שנראית רחוקה כרגע, הוא לא ימשיך בעונה הבאה. כזכור, כץ התאכזב מהתבטאויותיו של גולן במסיבת העיתונאים, זאת לאחר שהמאמן רמז כי הקבוצה איבדה סיכוי להגיע לפלייאוף העליון. אם גולן יעזוב, המשרה תוצע לניר קלינגר או למאמן שיעבוד תחתיו. כרגע, מאזנו של של המאמן עומד על כ-46 אחוזים, אולם הפתיחה הטובה, שכללה שבע נקודות בשלושה משחקים, יצרה ציפיות גבוהות שקרסו בהמשך בחמשת המחזורים האחרונים. בנוסף, המתיחות עם המאמן נובעת מהעובדה שכץ השקיע לא מעט כסף בחלון ההעברות כדי להביא את שמואל שיימן, עדן בן בסט ודור פרץ, בתקווה שהקבוצה תוכל לעמוד במטרה שהציב לה.

בעלי הפועל חיפה יואב כץ. יוסי ציפקיס
דורש שינוי. כץ/יוסי ציפקיס

לקראת הדרבי, גולן עדיין לא תרגל את ההרכב הראשון שלו. עושה רושם כי שהמאמן לא יערוך שינויים רבים ביחס להרכב שפתח מול סכנין. כרגע נשקלת האפשרות ליצור שינוי בחלק האחורי, כשאושרי רואש או לירן סרדל עשויים להיכנס ל-11 על חשבון ברונו פניירו או אדילסון באהיה (במקרה כזה, מרכז הקישור יהיה מעובה). מקסים פלקושצ'נקו אמור להיכלל בסגל למשחק. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, זרקו קוראץ' שמתכנן לתבוע את במועדון בדרך חזרה לסגל. במועדון עדיין לא מאשרים לו להתאמן, אך תוצאות הבדיקות שערך עשויים לכפות על הצוות המקצועי חזרה ובירור מקיף בנוגע לאי הפקדת חוזהו בבקרה.

"יש לחץ גדול מאוד במערכת לקראת המשחק", סיפר אחד השחקנים אתמול. כל תוצאה תשפיע מאוד על העתיד של המועדון הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully