וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ג'ו אלכסנדר ייעדר 3-4 שבועות, בגאצקיס מרוצה

9.2.2017 / 23:00

שחקן הפנים שבר את היד מול באסקוניה, המאמן חגג את הניצחון הדחוק: "שיחקנו בשביל הכבוד, מילר נותן אנרגיות מטורפות". לנדסברג: "קווינסי הוסיף לנו הרבה". אלונסו: "היה פאול ברור בסיום"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בסיומה של דרמת ענק, מכבי תל אביב חזרה הערב (חמישי) לנצח ביורוליג, הפעם עם 84:85 מול באסקוניה במסגרת המחזור ה-22. הצהובים הוליכו כבר ביתרון שיא של 19 נקודות, אך הפעם הקריסה בדקות האחרונות נבלמה בעיקר בשל חוסר אחריות מצד האורחת, שהייתה יכולה לנצח את המשחק בשניות הסיום, אך קבלת החלטות רעה מצדה העניקה את המשחק לצהובים. אנדרו גאודלוק בלט עם 21 נקודות, סילבן לנדסברג הוסיף 18.

אלא שלא הכל ורוד במכבי תל אביב: ג'ו אלכסנדר שבר את היד במהלך המשחק וייעדר 3-4 שבועות. שחקן הפנים יחמיץ את משחקי הגביע בשבוע הבא.

עוד בנושא:

יורוליג: מכבי תל אביב ניצחה 84:85 את באסקוניה

מאמן מכבי תל אביב איינרס בגאצקיס. ברני ארדוב
עדיין מודאג. בגאצקיס/ברני ארדוב

איינארס בגאצקיס סיפר: "כמעט איבדנו את המשחק הזה, אבל הצלחנו לנצח. הדקה האחרונה הציגה את הבעיות שלנו ולעיתים אנחנו חוגגים לפני שהמשחק נגמר. אולי בגלל שאנחנו עייפים או בגלל דברים אחרים. הסיום של המשחק היה משוגע, שיין לארקין החזיר אותם למשחק. הייתה לנו מחצית ראשונה טובה. הדברים תמיד נראים קלים יותר מהצד, גאודלוק עשה עבודה נהדרת. ייתכן והוא איבד ריכוז בדקות האחרונות, אבל הוא לקח את האחריות כי הוא המנהיג שלנו. הייתה לנו תוספת משמעותית מצד קווינסי מילר הערב, הוא היה עייף לקראת הסיום וזו אשמתי. החזרה שלו משמחת אותי, אני מקווה שהוא ימשיך להיות יעיל עבורנו".

במסיבת העיתונאים הוסיף המאמן: "זה היה מעניין עבורי לראות איך השחקנים שלנו מתכוננים למשחק. לפני כמה ימים הפסדנו משחק כואב נגד ירושלים, והיה מעניין לראות איך ניראה. אמרתי להם אתמול שאו שיש לנו כבוד או לא, אנחנו צריכים לראות אם אנחנו יודעים לתקן את זה או לא. קווינסי מילר שיחק העונה 68 דקות, הוא נותן לנו אנרגיה מטורפת, זה דבר שאנחנו צריכים. הוא תמיד מוכן. הוא עשה לכמה דקות מה שהיה חסר לנו משחקן פנים. הוא עוד לא מוכן לשחק 25 או 30 דקות. הוא רוצה לשחק, ומה שהוא אמר לפני המשחק זה שצריך לקחת כל פעולה באופן אישי. זה מה שעשינו, לקחנו את זה באופן אישי ושיחקנו בשביל הכבוד".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני מכבי תל אביב סילבן לנדסברג, אנדרו גאודלוק. ברני ארדוב
הכוכבים בצהוב. לנדסברג וגאודלוק/ברני ארדוב

אנדרו גאודלוק שחרר אנחת רווחה בסיום: "אני כל כך שמח שהשגנו את הניצחון, היינו צריכים אותו. נצמדו לתוכנית המשחק שלנו, עלינו למחצית השנייה ועלינו עם אותה רמה אנרגיה של המחצית הראשונה. אני שמח וגאה בכל אחד מהחברים שלי לקבוצה. הצלחנו להתגבר על הבעיה שהייתה לנו במחצית השנייה, כי סבלנו מזה בחודשיים האחרונים".

סילבן לנדסברג, שנבחר למצטיין של המשחק, אמר בסיום: "זה הרגיש כמו דה ז'ה וו, אבל הצלחנו להשיג את הניצחון וזה חשוב. ההכנות לקראת המשחק היו טובות, היינו ביחד ורמת האנרגיה שלנו הייתה נהדרת. אני מודה למילר, שהוסיף לנו הרבה על הפרקט ומחוצה לו. קווינסי הוא שחקן מגוון מאוד, לקבל את האנרגיות והכריזמה שלו על הפרקט עוזרות לנו. הוא הרג אותנו במהלך כל העונה, אבל הוא חזר וזה נהדר".

קווינסי מילר הוסיף במליצות: "אני מתקשר ל-E.T אחרי כל סל. כל מה שמעניין אותי זה שחזרנו לנצח".

שחקני מכבי תל אביב בסיום/ברני ארדוב

המאמן המפסיד סיטו אלונסו סיכם: "שיחקנו טוב בהתקפה במשך 20 דקות אבל אפשרנו להם יותר מדי מקום, בעיקר לגאודלוק, והם הובילו בגלל שההגנה שלנו על הקשת לא הייתה טובה. בצורה כזאת של הגנה אנחנו לא יכולים לשחק נגד קבוצות כאלה. חזרנו מחדר ההלבשה בצורה רעה, ונתנו למכבי את ההזדמנות לשחק בנוחות והם הובילו ב-17-18. הגענו לזריקה האחרונה, ואני חושב שהיה פאול ברור. לא היה לנו מזל. אנחנו חייבים להמשיך להילחם במפעל הזאת. אנחנו רוצים ששיין לארקין ישחק טוב יותר בהגנה, הוא נפצע במהלך המשחק, אבל אני מאוד מרוצה ממנו כי הגישה שלו נהדרת. הוא חייב להתחיל אחרת כדי להמנע מפאולים קלים. שיין לארקין יחזור ל-NBA בתנאים שלו, והוא יהיה שחקן טוב יותר אחרי העונה הזאת שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully