וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: סוארס הורחק משני משחקים, הכרטיס צהוב של בוסקטס בוטל

ההתאחדות הספרדית הודיעה כי החלוץ, שהורחק בחצי הגמר, יחמיץ את הגמר מול אלאבס ומפגש הסופרקופה בעונה הבאה. ברצלונה חוששת לערער, בריאל מדריד הבהירו: "הגמר לא יתקיים בברנבאו"

one

בווידאו: ברצלונה מנצחת את אתלטיק בילבאו

ביום ראשון הקרוב ברצלונה ואלאבס ייפגשו לקרב במסגרת המחזור ה-22 בליגה הספרדית, אחרי ששתיהן העפילו לגמר גביע המלך. בזמן שבאלופה עדיין מנסים להתאושש מתצוגת השיפוט בחצי הגמר מול אתלטיקו מדריד, היום (חמישי) הודיעה ההתאחדות הספרדית על עונשו של לואיס סוארס.

החלוץ האורגוואי שהורחק בדקה ה-90, בעקבות ספק מרפק לפניו של קוקה, לא ישתתף בגמר הגביע מול הבאסקים ויחמיץ מפגש נוסף, ככל הנראה בעונה הבאה במסגרת הסופרקופה, רק בשל העובדה כי הוא נותר על כר הדשא ולא ירד לחדר ההלבשה מיד אחרי ההרחקה. עדיין לא ברור האם ברצלונה תבחר לערער על העונש, רק מהחשש כי הוא עשוי לצמוח לשלושה משחקים.

עוד בנושא:

אחרי שאובחן כחולה סרטן: יראי אלברס חתם בבילבאו עד 2022
אלאבס העפילה לגמר גביע המלך הספרדי

לואיס סוארס שחקן ברצלונה. AP
יערערו? סוארס/AP

כזכור, היחסים העכורים בין האלופה לראשי ההתאחדות עלו מדרגה. מבדיקה שערכו בתקשורת המקומית עלה כי ברצלונה היא הקבוצה שסבלה יותר מכל קבוצה אחרת בליגה בשל טעויות שיפוט. השיא ב'אל מדריגל' מול ויאריאל, אז ג'רארד פיקה בחר לסמן אצבע מאשימה לעבר נשיא ההתאחדות חבייר טבאס. לעומת סוארס, הכרטיס הצהוב של סרג'יו בוסקטס בוטל והוא ישחק בגמר. עמוק בתוספת הזמן הקשר הרחיק כדור שני, שחדר אל כר הדשא וכתוצאה מכך ספג כרטיס צהוב הזוי מצדו של חיל מנזאנו.

בתוך כך, סוגיית אירוח גמר הגביע, שיתקיים ב-27 במאי, עדיין מסעירה את התקשורת המקומית. אלאבס הודיעה אחרי ההעפלה לגמר כי היא תשמח כי המשחק יתקיים בסן מאמס, בשל הקרבה של אוהדיה לאצטדיון. בילבאו דחתה את האפשרות בשל הופעה שתתקיים באצטדיון, שלושה ימים אחרי הגמר. בברצלונה רמזו לכך כי רק הסנטיאגו ברנבאו יתאים. נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס הצהיר בצורה חד משמעית כי הברנבאו תפוס באותם התאריכים בשל עבודות שיפוץ. זו אינה הפעם הראשונה שבין שתי היריבות קיים דם רע בנוגע לאירוח הגמר בברנבאו, בייחוד שריאל לא נאבקת על התואר.

ב'ספורט' הקטלוני התייחסו לנושא בהומור: "זה כבר עניין של מסורת. ברצלונה בגמר הגביע, ובריאל עושים הכל כדי שהמשחק לא יתקיים בברנבאו". רק כדי לחדד את הסוגיה: לפני שנתיים הודיע פרס על שיפוצים באצטדיון, בעונה הקודמת (בה ריאל הודחה בשלב מוקדם) נשיא ריאל הוסיף ללוח השנה העמוס הופעה של ספרינגסטין. אפשרויות נוספות הן אירוח הגמר במסטאייה והוויסנטה קלדרון.

פלורנטינו פרס נשיא ריאל מדריד. רויטרס
רק לא בברנבאו. פרס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully