וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: דרושאפקה חזרה לנצח, 65:72 בדרבי הטורקי על פנרבחצ'ה

הקבוצה של דיוויד בלאט התאוששה מחמישה הפסדים רצופים וקטעה את רצף הניצחונות של פנר. קלייבורן הפציץ 20 נקודות, דאבל דאבל לוונאמייקר וזיזיץ'. עוד השפלה לברצלונה. אולימפיאקוס ניצחה 64:73 את ז'לגיריס

בובי דיקסון שחקן פנרבחצ'ה (שמאל) מול בראד וונאמייקר שחקן דרושאפקה. GettyImages
דיקסון מול וונאמייקר/GettyImages

מחזור המשחקים ביורוליג יינעל הערב (שישי) עם שלושה משחקים. דרושאפקה של דיוויד בלאט גברה על פנרבחצ'ה. אולימפיאקוס עשתה את שלה עם 64:73 ביתי מול ז'לגיריס קובנה. ברצלונה ספגה עוד השפלה בעונה האיומה שלה והפסידה 69:62 לגלאטסראיי בבית.

דיוויד בלאט מאמן דרושאפקה (ימין) עם ז'ליקו אוברדוביץ' מאמן פנרבחצ'ה. GettyImages
יריבים ותיקים. בלאט ואוברדוביץ'/GettyImages

דרושאפקה - פנרבחצ'ה 65:72

תוצאה מפתיעה לדרבי הטורקי, אליו הגיעו שתי קבוצות במגמות הפוכות לחלוטין. פנרבחצ'ה ניצחה שבעה משחקים רצופים בכל המסגרות (כולל ארבעה ביורוליג) ודרושאפקה הפסידה חמישה רצופים (שלושה ביורוליג), אך המפגש השלישי בין השתיים העונה הסתיים דווקא בניצחון הקבוצה של דיוויד בלאט. המחצית הראשונה הייתה צמודה ושלשה של בראד וונאמייקר על הבאזר הורידה את דרושאפקה ביתרון שלוש למחצית. המארחת פתחה חזק גם את המחצית השנייה ועלתה כבר ליתרון שבע, אך המומנטום שוב עבר צד ולרבע האחרון הקבוצות עלו בשוויון. אחרי דקות צמודות וויל קלייבורן צלף שתי שלשות רצופות והוביל את דרושאפקה ליתרון ממנו השחקנים של ז'ליקו אוברדוביץ' כבר לא הצליחו לחזור. קלייבורן סיים עם 20 נקודות, וונאמייקר תרם 12 וגם 11 אסיסטים, ואנטה זיזיץ' הרשים עם 14 נקודות ו-10 ריבאונדים. 18 נקודות של בוגדן בוגדנוביץ' לא הספיקו לפנר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אנטה זיזיץ' שחקן דרושאפקה. GettyImages
משחק נהדר. זיזיץ'/GettyImages

אולימפיאקוס - ז'לגיריס 64:73

היוונים השיגו ניצחון יורוליג שלישי ברציפות והשוו את מאזנם לזה של צסק"א מוסקבה עם 6:16, אבל זה הלך קשה מאוד מול ז'לגיריס קובנה הנחושה, שנחלה הפסד שני בסך הכול בשבעת משחקי היורוליג האחרונים שלה. מבחינת אולימפיאקוס זה ניצחון חשוב מאוד כיוון שהוא מקבע אותה במקום השלישי עם פער של שני ניצחונות מפנרבחצ'ה הרביעית לקראת מאבקי המיקום בשמינייה הראשונה.

יורגוס פרינטזיס הוביל את אולימפיאקוס עם 17 נקודות ו-10 ריבאונדים, מאט לוג'סקי קלע 12 ו-ואסיליס ספאנוליס קלע 11. את הליטאים הוביל לוקאס לקאביצ'יוס עם 11 נקודות ו-5 אסיסטים.

ברצלונה - גלאטסראיי 69:62

הקטלאנים ממשיכים להיראות רע מאוד ובפלאו בלאו גראנה כבר הוציאו את הממחטות הלבנות וקראו בוז אחרי עוד הפסד אומלל, הרביעי בחמשת המשחקים האחרונים.

אלכס טיוס הזכיר נשכחות במשחק מצוין של 19 נקודות, 9 ריבאונדים ו-2 חסימות, בלייק שילב היה מצוין עם 16 נקודות, 9 ריבאונדים ו-5 אסיסטים וג'ון דיבלר הוסיף 14 נקודות. גם 18 נקודות של אלכסנדר וזנקוב ו-15 של פטרי קופונן (5 ריבאונדים) לא ממש הועילו לבארסה האומללה. טייריס רייס רשם עוד ערב חלש עם 8 נקודות (3 מ-12 מהשדה) וגם 7 אסיסטים.

ואנגליס מנצאריס שחקן אולימפיאקוס. GettyImages
מנצאריס מעל שחקני ז'לגיריס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully