וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ויטור התעקש לעבור ניתוח בפורטוגל, בניגוד להמלצת הצוות הרפואי

9.2.2017 / 17:20

הצוות שבדק את הבלם בפורטוגל הציע לעבור שיקום של חודשיים, בדיוק כפי שהמליצו רופאי האלופה. במועדון אמרו: "עכשיו ויטור יצטרך להחליט אם הוא עדיין מתעקש על ניתוח". ביטון בספק לאשקלון

שחקני הפועל באר שבע דודו גורש, מיגל ויטור, בן תורג'מן. ברני ארדוב
יצטרך להחליט אם ללכת לשיקום או לניתוח. מיגל ויטור/ברני ארדוב

בשורות מעודדות להפועל באר שבע מכיוון מיגל ויטור: הבלם הפורטוגלי נבדק במולדתו אחרי בדיקת MRI וגילה כי אינו סובל מקרע מוחלט ברצועה הצולבת בברך, כך שאפשר לנסות שיקום מוגבר כדי להימנע מניתוח. על פי הערכת הצוות שבדק את ויטור, הוא יוכל לחזור באמצע אפריל אם השיקום יילך כמתוכנן. יכול להיות שזה לא יספיק כדי לחזור לשחק העונה, אך ודאי יקל על כניסה חלקה יותר לעונה הבאה.

בכל מקרה, ויטור יחליט בימים הקרובים האם ללכת למסלול השיקומי או בכל זאת לבחור באופציה של ניתוח. בבאר שבע יש מי שמופתעים מההתלבטות של הבלם, וזאת בשל העובדה שגם הצוות הרפואי של הקבוצה המליץ לשחקן שלא לעבור ניתוח. לוואלה! ספורט נודע שבצוות הרפואי היו משוכנעים שהבלם יכול לחזור אחרי שיקום ארוך, אך ויטור התעקש לנסוע לפורטוגל לעבור את הניתוח. "מיגל יעשה מה שהוא חושב ומה שטוב לו", אמר גורם במועדון. "בצוות הרפואי אצלנו חשבו ששיקום של חודשיים יחזיר אותו, וממה שאנחנו מבינים זה גם מה שאמרו לו בפורטוגל. עכשיו הוא יצטרך לקבוע אם הוא מסכים עם הצוות בפורטוגל או שעדיין מתעקש על ניתוח"

המגן הימני בן ביטון, בספק למשחק מול הפועל אשקלון. ביטון, שנפצע מול עירוני קרית שמונה וחזר לשחק נגד מכבי תל אביב, חש שוב רגישות בשריר האחורי והוא עשוי לקבל מנוחה בשבת. הוא ינסה להתאמן שוב, כשלאחר מכן יוחלט האם ישחק. אם ביטון לא יהיה בסגל, מתן אוחיון יפתח. אליניב ברדה חזר להתאמן ובקבוצה מקווים שהוא יהיה בסגל. מאור בוזגלו, הסובל מפציעה בכתף, ינסה להתאמן גם כן, אך גם הוא בספק גדול למשחק. בקבוצה הבהירו שאל עף הפיצוץ במשא ומתן, בוזגלו ימשיך לשחק ומעמדו לא ייפגע. וויליאם סוארס עשוי לקבל דקות ראשונות, כשבקבוצה עדיין מתלבטים האם לתת לו שבוע נוסף של מנוחה.

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. יוסי ציפקיס
מתכונן לאשקלון. ברק בכר/יוסי ציפקיס

הקבוצה ערכה היום מסיבת עיתונאים המשחק מול אשקלון. ברק בכר אמר: "פתחנו לא טוב מול מכבי וספגנו. במחצית השנייה השתפרנו ולא הצלחנו לכבוש אבל זה כבר היסטוריה. המשחק הבא מול אשקלון לא פחות קשה, אשקלון קבוצה טובה והם התחזקו באופן משמעותי. כרגע אנחנו מסתכלים קדימה ולא על מה שהיה. אנחנו לא מסתכלים על מי שחסר, יש לנו הרכב מספיק חזק כדי לנצח כל קבוצה. עשינו את ההכנה הכי טובה לאשקלון, מי שלא יהיה אנחנו צריכים לבוא ולנצח".

בכר התייחס לכושר הלא טוב של באר שבע: "שבוע לפני מכבי היה לנו משחק מאוד טוב מול קרית שמונה. נכון שיש ירידה לאחרונה, אבל אנחנו לא נתחיל לנתח את מה שהיה. אנחנו עדיין מאמינים במה שיש פה, אנחנו נמצאים במצב מצוין".

בן ביטון: "ברור שהייתה אכזבה במשחק האחרון. יש משחק בשבת שנוכל לנסות לתקן. אנחנו קבוצה מספיק עמוקה וחזקה. צריך לבוא בגישה הנכונה כדי לחזור למסלול הנכון". על הפציעה שחווה מול טל בן חיים החלוץ: "אנחנו חברים, זה לא היה בכוונה. ברור שהסיבוב השני שלנו פחות טוב מהראשון. אנחנו יצרנו את הציפיות הגבוהות ואנחנו מודעים לזה. איבדנו מספיק נקודות ואנחנו מתרכזים רק בשבת, לא חושבים על בשיקטאש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully