וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: מעמדו של רוני אוואט התערער, אך הוא צפוי להמשיך

9.2.2017 / 8:59

על אף התבוסה לבני יהודה ברבע גמר הגביע, ספק אם ג'קי בן זקן יחליט לפטר את המאמן, מאחר ויוסי מזרחי, הסמכות המקצועית העליונה במועדון, לא חושב שהוא צריך לסיים את דרכו. אכזבה מוויגור ומדולי מנגה

רוני אוואט מאמן מ.ס אשדוד. לירון מולדובן
לא הולך לשום מקום, בינתיים. אוואט/לירון מולדובן

התערער מעמדו של מאמן מ.ס אשדוד רוני אוואט בעקבות התבוסה הביתית 4:1 אמש (רביעי) במשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר גביע המדינה מול בני יהודה. יחד עם זה ספק רב אם ג'קי בן זקן יקבל החלטה שתשלח את אוואט מהקבוצה מכיוון שבסופו של דבר יוסי מזרחי הוא הסמכות המקצועית העליונה בקבוצה ומזרחי לא חושב שצריך לגעת באוואט.

ההפסד לבני יהודה מצטרף להפסד של הקבוצה בתחילת השבוע להפועל רעננה בליגה. שני ההפסדים היו בבית, כך שהדבר עוד יותר מדאיג את ראשי הקבוצה. "לא באנו מוכנים למשחק הזה בגביע", הודו באשדוד. "למרות שהיינו צריכים לקבל סטירת לחי אחרי ההפסד לרעננה בתחילת השבוע ולבוא עוד יותר מוכנים ומחוייבים לגביע, באנו בגישה לא טובה למשחק כאילו הכול יבוא לנו בקלות וחטפנו סטירה מצלצלת".

עוד בנושא

ניסן יחזקאל: "אנחנו צריכים להיות טפשים כדי לאבד יתרון שכזה"
בני יהודה הביסה 1:4 את מ.ס אשדוד

דולי מנגה מ.ס אשדוד מול מאור קנדיל בני יהודה. לירון מולדובן
לא תרם דבר. מנגה/לירון מולדובן

ההערכה היא שאוואט יישאר ביחד עם מזרחי בטח בתקופה הקרובה ושהשניים יעבירו את הקבוצה למערך יותר סגור כדי שאשדוד תתחיל לשחק כקבוצת תחתית שנלחמת על חייה. "הייתה כאן אשליה שיצאנו קצת מהאזור המסוכן, אבל זה בולשיט", אמרו בקבוצה. "עכשיו אנחנו שוב בתחתית הבוערת ויש לנו משחק על שש נקודות מול הפועל תל אביב בשבת במושבה".

בקבוצה היו מאוכזבים ממספר שחקנים וביניהם הברזילאי וויגור שערך הופעת בכורה מאוד פושרת. גם דולי מנגה לא תורם דבר ואם תום מונד או רועי בקל יחזרו להרכב, חן עזריאל יחזור לעמדה הטבעית שלו בכנף במקום מנגה החלש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully