וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרציה: ישראל הפסידה 2:1 לבולגריה במסגרת הבית האיזורי

פתיחה מאכזבת לישראליות בסיום היום הראשון בטורניר: גלושקו ניצחה ביחידים, אך הפסידה עם קורליצקי במשחק המכריע בזוגות אחרי הפסד של חזניוק. היום הנבחרת תפגוש את אסטוניה המארחת

יוליה גלושקו טניסאית ישראלית. ניר קידר איגוד הטניס, מערכת וואלה! NEWS
הפסד בזוגות. גלושקו/מערכת וואלה! NEWS, ניר קידר איגוד הטניס

נבחרת הפדרציה של ישראל פתחה ברגל שמאל את דרכה במסגרת הטורניר האיזורי בטאלין. השחקניות הישראליות פתחו את הטורניר בהתמודדות מול בולגריה, והפסידו 2:1 בסיכום שלושת המשחקים. דניז חזניוק הפסידה במשחק הראשון לוויקטוריה טומובה, יוליה גלושקו גברה על אליטסה קוסטובה ולאחר מכן גלושקו ושלי קורליצקי הפסידו במשחק הזוגות וההתמודדות הוכרעה לטובת הבולגריות. היום תפגוש הנבחרת את אסטוניה המארחת, ולמחרת את סרביה.

seperator

דניז חזניוק - ויקטוריה טומובה 6:4, 5:7, 6:2

היום לא החל טוב כאשר חזניוק כבר פיגרה 4:0 במערכה הראשונה והפסידה אותה 6:4, חזניוק השוותה במערכה השנייה עם 5:7, אך טומובה לא התקשתה במכרעה המכרעת בה ניצחה 2:6, במשחק בו השיגה שישה אייסים.

יוליה גלושקו - אליטסה קוסטובה 3:6, 5:7

המדורגת הבכירה של ישראל לא התקשתה מול הבולגרייה וניצחה אותה בקלילות תוך שעה ו-51 דקות. במערכה הראשונה גלושקו שייטה ל-3:6, ובשנייה התקשתה אך ניצחה 5:7 עם שלוש נקודות שבירה.


יוליה גלושקו/שלי קורליצקי - אליטסה קוסטובה וססיל קארטאנצ'בה 2:6, 6:2, 7:5

צמד הישראליות פתחו מצוין את המשחק שהכריעה את ההתמודדות כולה עם ניצחון 2:6 במערכה הראשונה, אך המשך המשחק היה כולו של הבולגריות שביצעו קאמבק וניצחו את המשחק הקריטי מכולם. גלושקו וקורליצקי נתנו יותר מדי נקודות קלות ליריבותיהן וביצעו גם שבעה שגיאות כפולות שסללו את הדרך לניצחון בולגרי תוך שעתיים ו-20 דקות.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
הטניסאית הישראלית דניז חזניוק. ניר קידר איגוד הטניס, מערכת וואלה! NEWS
נתנה פייט. חזניוק/מערכת וואלה! NEWS, ניר קידר איגוד הטניס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully