וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אלאבס עלתה לגמר גביע המלך אחרי 0:1 על סלטה ויגו

אדגר מנדס המחליף כבש את שער הניצחון בדקה ה-82, והוביל את קבוצתו למפגש על התואר מול ברצלונה, אחרי 0:1 בסיכום שני המפגשים. אנגליה: לסטר עלתה לשמינית גמר הגביע אחרי 1:3 על דרבי בתום 120 דקות

one

בווידאו: צפו ב-2:4 של אלאבס על ספורטינג חיחון

אלאבס עלתה הערב (רביעי) לגמר גביע המלך אחרי שניצחה בביתה 0:1 את סלטה ויגו. זו גם התוצאה בסיכום שני המפגשים, לאחר שהמשחק הראשון בין שתי הקבוצות הסתיים ב-0:0 באצטדיון הבלאידוס. זו תהיה ההופעה הראשונה של אלאבס בגמר גביע המלך, והיא תפגוש בגמר את ברצלונה, שעברה בחצי הגמר את אתלטיקו מדריד.

גם הפעם המפגש היה מאוד קרוב להסתיים ללא שערים כאשר לא נרשמו מצבים רבים. יש לציין שלמארחת היה הרבה מזל בדקה ה-78, לאחר שדניאל וואס היה לא מכוסה ונגח מקרוב לעבר שערו של פרננדו פאצ'קו, אבל השוער היה במקום והציל את קבוצתו. דקה לאחר מכן, אדגר מנדס עלה כמחליף במקומו של טוקרו, ושלוש דקות אחר כך החילוף השתלם. ויקטור קמארסה הכניס כדור עומק טוב, ומנדס עם הרבה קור רוח הצליח להשתלט, לחדור לרחבה ולכבוש את שער הניצחון.

* אנגליה: לסטר עלתה לשמינית גמר הגביע האנגלי אחרי 1:3 על דרבי מהצ'מפיונשיפ בתום 120 דקות (1:1 בתום 90 דקות). לאחר ה-2:2 במשחק הראשון, הקבוצות נפגשו הערב למשחק חוזר והשועלים הצליחו לעלות לשמינית הגמר, שם יפגשו את מילוול מהליגה השלישית באנגליה.

כבשו ללסטר: אנדי קינג (46), ווילפרד אנדידי (94), דמארה גריי (114)
כבשו לדרבי: עבדול קמארה (61)

עוד בנושא:

ברצלונה עלתה לגמר גביע המלך עם 1:1 מול אתלטיקו מדריד
ברצלונה זועמת, לואיס סוארס: "ההרחקה מצחיקה אותי". גם סימאונה תוקף

שחקני אלאבס חוגגים. רויטרס
הופעה היסטורית בגמר. שחקני אלאבס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully