וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "מרוצה מהתוצאה, לטל בן חיים יש את היכולת לפתוח משחקים"

על אף החמצת הפנדל, המאמן הזמני של מכבי תל אביב יצא מרוצה מה-0:1 על מכבי פתח תקוה ברבע גמר הגביע. שוינפלד: "עברתי הרבה דברים לאחרונה, עכשיו אני שמח". רפואה: "מזל שנגמר רק 1:0"

יוסי ציפקיס

עד לדקה ה-71 מכבי תל אביב לא נראתה טוב במשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר גביע המדינה מול מכבי פתח תקוה. אלא שבאותה דקה החליט ג'ורדי קרויף להעלות למגרש את החלוץ טל בן חיים, שהיה על סף מעבר לקלאב ברוז' בחלון ההעברות של ינואר. זה השתלם לצהובים ולהולנדי מהר מהצפוי, כשחמש דקות לאחר מכן מצא בן חיים את הרשת אחרי ביצוע גדול ונתן לקבוצתו מקדמה גדולה לקראת הגומלין בזכות ניצחון חוץ 0:1 על המלאבסים.

ג'ורדי קרויף: "היה משחק קשה, בלי יותר מדי הזדמנויות. הייתה לנו הזדמנות לכבוש שער נוסף, אבל אני מרוצה מהתוצאה. נהניתי לראות את השחקנים, הם נלחמו על כל כדור. בסופו של דבר אני מרוצה, גם מהתוצאה וגם מכך שאף אחד מהשחקנים שלנו לא נפצע. צריך לזכור ששום דבר לא נגמר, יש לנו משחק נוסף בגביע מול מכבי פתח תקוה".

קרויף הוסיף: "לטל בן חיים יש את היכולת לפתוח משחקים. הוא השתמש במהירות שלו ובכדרור כדי לכבוש את השער היפה שכבש. אני? זה לא קשור אליי, היכולת היא בגלל השחקנים. הם מראים את זה משחק אחרי משחק".

עוד בנושא

מכבי תל אביב ניצחה את מכבי פתח תקוה 0:1 ברבע גמר הגביע

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם טל בן חיים. ברני ארדוב
טוב שבאת. בן חיים/ברני ארדוב

ארון שוינפלד, שפתח לראשונה בהרכב הצהובים, אמר בסיום: "אני פה כבר כמה ימים, השחקנים קיבלו את פני יפה מאוד ואני מרגיש טוב. עברתי הרבה ואני שמח מהמקום שאני נמצא בו כעת. אני לא רוצה להיכנס לפרטים בנוגע להפועל תל אביב. ברור שהמשכתי הלאה. אני מאושר, בשני המשחקים הראשונים שלי השגנו תוצאות טובות, אז אין סיבה שלא אחייך".

קובי רפואה: "מכבי היו יותר טובים מאיתנו, ניצחו בצדק, למזלנו זה נגמר רק ב-1:0 ואנחנו עדיין בחיים. נתנו להם טיפה יותר כבוד, לא היינו מספיק אגרסיביים, לא יצאנו מספיק קדימה - דברים שעבדנו עליהם ולא הצליחו לנו היום. נתכונן ליום שני, זה משחק לא פחות אם לא יותר. אין הרבה זמן להוריד את הראש. כל הכבוד להם, וניתן להם פייט ביום שני. אני מאוד שמח שמעריכים את העבודה שלי פה, אבל חובת ההוכחה עלי ואני צריך לעמוד במטרות שהציבו לי. יש לי הרבה עבודה ואנחנו עם הפנים קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully