וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: שער בכורה לפאייה בניצחון מארסיי, ניס גברה על סנט אטיין

הקשר המתקאמבק כבש בבעיטה חופשית בדקה ה-76, וסייע למארסי לנצח 0:2 את גנגאן. ניס נצמדה לסן ז'רמן עם 0:1 קטן על סנט אטיין, 0:4 לליון על נאנסי, שער בכורה לממפיס דפאי

דימיטרי פאייה, מארסיי, כובש בבעיטה חופשית. AP
שוב כובש במדי מארסיי. פאייה והבעיטה החופשית/AP

אחרי הניצחונות של מונאקו ופריס סן ז'רמן, מחזור אמצע השבוע נמשך הערב (רביעי) עם חמישה משחקים, כשבמוקד הניצחונות של ניס, ליון ומארסיי.

seperator

מארסיי - גנגאן 0:2

יופי של ניצחון למארסיי, שגם קיבלה שער בכורה של דימיטרי פאייה בקדנציה הנוכחית. בפטימבי גומיס פתח את מסכת השערים בדקה ה-20, ופאייה הכפיל את התוצאה בדקה ה-76, אחרי שבעיטה חופשית שבעט הוסטה על ידי שחקני ההגנה בחומה ונעצרה ברשת. מארסיי חוזרת לעצמה אחרי המעידה מול מץ בשבוע שעבר, וכעת היא כבר במקום השישי עם אותו מספר נקודות כמו בורדו. מנגד, גנגאן נותרה עם 31 נקודות במקום התשיעי.

ניס - סנט אטיין 0:1

אחרי שניצחה פעם אחת בלבד בחמשת משחקי הליגה האחרונים שלה, הצליחה המארחת לגבור על המשוכה העיקשת בדמות סנט אטיין במשחק הביתי, הודות לשער יפהפה שהגיע כבר בדקה השביעית. ניס יצאה להתקפה מסודרת שהחלה באגף שמאל עד שהכדור הגיע לז'אן מיקאל סרי, שבנגיעה חכמה מסר לווילאן סיפריאה, ששיגר כדור אדיר לרשת כדי לקבוע את תוצאת המשחק. בזכות הניצחון השוותה ניס את מספר הנקודות שלה לזה של פריס סן ז'רמן (52) שנמצאת במקום השני, והיא רחוקה שלוש נקודות מהמוליכה מונאקו.

ליון - נאנסי 0:4

אחרי שני הפסדי ליגה רצופים, ליון חזרה למסלול הניצחונות, ובסטייל. מתיאו ולבואנה כבש את השער הראשון במשחק כבר בדקה ה-39, אחרי ששלח בעיטה אדירה מאגף שמאל היישר לחיבורים הנגדיים. דקה לאחר מכן הוא נפצע ויצא. ארבע דקות לאחר מכן, הכפיל נביל פקיר את התוצאה בעזרת צ'יפ נאה, אחרי מסירה חכמה של אלכסנדר לקאזט, שקבע 0:3 מהנקודה הלבנה בדקה ה-54. בדקה ה-58 גם ממפיס הצטרף לחגיגה, כשכבש שער בכורה מתוך הרחבה מבישול של מקסים גונאלו. את התוצאה.

תוצאות נוספות:

לוריין - טולוז 1:1
ללוריין: סילבן מארבו (60). לטולוז: אנדי דלור (24)

מץ - דיז'ון 1:2
למץ: איסמעילה סאר (46), צ'ייק דיאבאטה (66, פנדל). לדיז'ון: דריק וארו (78)

אנז'ה - ראן 0:0

עוד באותו נושא

צרפת: פריס סן ז'רמן ניצלה בזכות שער מעמדת נבדל בתוספת הזמן

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully