וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה 0:2 את קרוטונה, 0:1 דרמטי למילאן על בולוניה

האלופה התקשתה למשך דקות ארוכות מול המדורגת 19, לפני שמנדז'וקיץ' (60) והיגואין (74) דאגו לניצחון חמישי ברציפות. פשאליץ' כבש בדקה ה-89 לאחר שהרוסונרי נותרו ב-9 שחקנים

שחקן יובנטוס מריו מנדז'וקיץ'. רויטרס
פרץ את הבונקר. מנדז'וקיץ'/רויטרס

המחזור ה-18 באיטליה ננעל הערב (רביעי) עם שני משחקים שנדחו: יובנטוס גברה 0:2 על קרוטונה, בעוד מילאן התאוששה עם 0:1 דרמטי על בולוניה.

seperator

קרוטונה - יובנטוס 2:0

זה הלך קשה לאלופה המכהנת מול המדורגת 19, אולם בסופו של דבר הבדלי הרמות עשו את שלהם. מרקו פיאצה פתח לראשונה בליגה, אך במחצית הראשונה האורחת התקשתה לפרוץ את הבונקר של קרוטונה. בדקה ה-60, ארבע דקות לאחר שרשם החמצה גדולה, מצא מריו מנדז'וקיץ' את הרשת לאחר שהגיע ראשון לריבאונד ודחק מקרוב פנימה. בדקה ה-74 סגר גונסאלו היגואין עניין, כשקיבל כדור עומק יפה מתומאס רינקון, עקף את השוער וגלגל פנימה. הגברת הזקנה רושמת ניצחון חמישי ברציפות בכל המסגרות ומגדילה את הפער מרומא לשבע נקודות.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
ג'אנלואיג'י דונארומה שוער מילאן. AP
הילד ענק. דונארומה/AP

בולוניה - מילאן 1:0

בתום משחק סוער במיוחד רצף ההפסדים של מילאן בכל המסגרות נעצר על ארבעה - ואיזה ניצחון מתוק זה היה. האורחת נותרה בעשרה שחקנים בדקה ה-36, כשגבריאל פאלטה ספג כרטיס צהוב שני והורחק, ובדקה ה-59 נותרה בתשעה, כשיוראי קוצקה ראה גם כן צהוב שני. ג'אנלואיג'י דונארומה סיפק הצלה אדירה והוכיח איזה שוער גדול הוא הולך להיות ואז, בדקה ה-89, סיפק ג'רארד דאולופאו מבצע אישי מבריק שהסתיים בכדור רוחב אותו המשיך מריו פשאליץ', בנגיעה, פנימה. שלוש נקודות גדולות לרוסונרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully