וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע הודח בסיבוב הראשון של טורניר סופיה

הישראלי, המדורג 72 בעולם, הפסיד 6:4, 6:4 לייז'י ינוביץ' הפולני (267 בעולם, שנכנס לטורניר עם דירוג מוגן) וסיים את דרכו מוקדם בטורניר בבולגריה. ינוביץ' יפגוש את דימיטרוב

דודי סלע טניסאי ישראלי. AP
הדחה מוקדמת. סלע/AP

דודי סלע הודח היום (רביעי) מטורניר סופיה מסבב ה-ATP 250 כבר בסיבוב הראשון. הישראלי, המדורג במקום ה-72 בעולם, הפסיד לייז'י ינוביץ' הפולני, שמדורג במקום ה-267 ונכנס אל הטורניר עם דירוג מוגן. יש לציין כי ינוביץ' מדורג נמוך כל כך בשל פציעה שעבר וב-2013 היה כבר במקום ה-14 בעולם ואף הגיע לחצי גמר ווימבלדון ב-2013. כמו כן, השנה הוביל כבר בשתי מערכות מול מארין צ'יליץ' בסיבוב הראשון באליפות אוסטרליה והפסיד בסופו של דבר.

ינוביץ' הגיש 10 אייסים לעומת 7 שגיאות כפולות, בעוד סלע הגיש 4 אייסים וביצע 5 שגיאות כפולות. במערכה הראשונה השיג הפולני שבירה אחת במשחקון השביעי והידוע כל כך כדי לזכות במערכה אחרי 33 דקות. המערכה השנייה ארכה 32 דקות וסלע דווקא שבר בהתחלה כדי לעלות ל-1:3. למרות זאת, סלע נשבר מיד בחזרה ל-3:2 ולאחר מכן נשבר שובר בדרך לפיגור 5:3, ומשם הוא כבר לא חזר. ינוביץ' יפגוש בסיבוב הבא את גריגור דימיטרוב המקומי, שמדורג שלישי בטורניר ונמצא בכושר מצוין אחרי שהגיע לחצי הגמר באליפות אוסטרליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully