וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריאל מדריד ניצחה 77:81 את קאזאן, צסק"א הביסה את הכוכב האדום בלגרד

המוליכה רשמה ניצחון 8 ברציפות, דונצ'יץ' כיכב עם 5 נקודות, 7 ריבאונדים ו-11 אסיסטים. 23 נקודות לדה קולו ב-80:102 של אלופת אירופה. 86:90 לאנאדולו מול מילאנו. פאו - באמברג 72:81

שחקן ריאל מדריד לוקה דונצ'יץ' עם מאמנו פאבלו לאסו. GettyImages
אין מילים. דונצ'יץ' עם לאסו/GettyImages

המחזור ה-22 ביורוליג נפתח הערב (חמישי) עם משחקים מסקרנים. בראשון, ניצחה ריאל מדריד 77:81 את קאזאן. אנאדולו אפס גברה על מילאנו, צסק"א מוסקבה הביסה את הכוכב האדום בלגרד בעוד פנאתינייקוס גברה על באמברג.

seperator

קאזאן - ריאל מדריד 81:77

מוליכת היורוליג ממשיכה במומנטום, עם ניצחון אירופי שמיני ברציפות, אך קל זה לא הלך. המחצית הראשונה היתה שייכת לגוסטבו איון ואנתוני ראנדולף, ששלטו בצבע ביד רמה וקלעו 23 מ-43 הנקודות של הבלאנקוס במחצית הראשונה, הסתיימה ב-36:43. קית' לנגפורד לא ויתר וסידר לקבוצתו 53:55 לקראת סוף הרבע השלישי, ובשלב הזה לוקה דונצ'יץ' השתלט על העניינים, חילק אסיסט אחר אסיסט וסייע לראנדולף לקבוע 70:77, 3:30 דקות לסיום. משם קאזאן כבר לא חזרה. ילד הפלא סיים עם 5 נקודות, 7 ריבאונדים ו-11 אסיסטים ב-24 דקות, כשהקלע המוביל היה ראנדולף עם 19. סרחיו יול הסתפק ב-2 בלבד ב-15 דקות. לנגפורד קלע 20 למפסידה.

אנאדולו אפס - מילאנו 86:90

דווקא אחרי שעצרו את הקטר הסרבי מבלגרד, הטורקים חגגו גם מול האיטלקים, שחזרו לסורם עם הפסד אחרי מחצית ראשונה נהדרת. הטורקים עשו כבוד לפטר נאומסקי ותלו את חולצתו באולם. לצערו של האליל המקדוני, האורחת סיימה מחצית ראשונה מרשימה ויתרון 14. אנאדולו התעוררה, בעיקר בשל יכולת טובה של תומא הרטל 15 נקודות ו-6 אסיסטים) וטיילר האניקאט (16 נקודות ו-3 כדורים חוזרים), שקיזזו את הפער בדרך לדרמה ברבע הרביעי. ראקים סנדרס (18 נקודות, הקלע המוביל של מילאנו) החטיא קליעה קלה, 00:12 לסיום. ג'ייסון גריינג'ר (12 נקודות) לקח אחריות ועם קליעה חשובה העניק את המשחק לאנאדולו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן קאזאן קית' לנגפורד מול שחקן ריאל מדריד סרחיו יול. GettyImages
20 נקודות לא הספיקו. לנגפורד מול יול/GettyImages

צסק"א מוסקבה - הכוכב האדום בלגרד 80:102

אחרי חמישה הפסדים בשמונת המשחקים האחרונים ביורוליג ועם מילוש תאודוסיץ' (11 נקודות, 2 אסיסטים ואיבוד בודד) בסגל, אלופת אירופה רשמה ניצחון מוחץ בדרך למאזן 6:16. הרוסים הצליחו להחזיר על ההפסד בבלגרד, בעיקר בזכות יכולת נהדרת ברבע הראשון, בו קלעו 33 נקודות. ננדו דה קולו כיכב עם 23 נקודות, ניקיטה קורבאנוב תרם 18. האורחת, שנמצאת בעונה חלומית, ספגה הפסד שני ברציפות. צ'ארלס ג'נקינס בלט אצל הכוכב האדום בלגרד עם 12 נקודות.

פנאתינייקוס - באמברג 72:81

היוונים המשיכו את המומנטום המוצלח שלהם, באמברג יורדת לקרקע אחרי הניצחון המרשים על מכבי תל אביב בשבוע שעבר ושוב נראית רחוקה מאוד מההצלבה. המארחת פתחה היטב וברחה ליתרון דו-ספרתי, עליו פחות או יותר שמרה עד הסיום. כריס סינגלטון היה מעל כולם עם 17 נקודות, ג'ייס פלדיין ויאניס בורוסיס הוסיפו 16 כל אחד. דניאל תייס קלע 18 למפסידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully