וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השאיר את האגו בבית: על הבכורה של שרון מימר בבית"ר ירושלים

8.2.2017 / 8:30

מימר לא חשש להקשיב לעצות ולשנות את ההרכב, וקנה לעצמו קצת שקט לפתיחת דרכו בבית"ר ירושלים. אופיר סער מנתח את הבכורה של המאמן החדש, וגם: השחקן שחזר לעצמו עם עזיבת בן שמעון, המספרים המפתיעים של שכטר והמעמד הדועך של קלאודמיר

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

1. פתוח להצעות

לשרון מימר היה הרבה מה להפסיד אתמול. בגלל שהוא בסך הכל שרון מימר, אוהדים רבים חיכו לו בפינה, והפסד ברבע גמר הגביע מול קרית שמונה, או אפילו ניצחון ביכולת רעה, היה מתדלק את גל המחאה נגדו ונגד אלי טביב. אבל בבית"ר כמו בבית"ר, הדרמה תמיד מייצרת משהו יוצא דופן, והפעם היא ייצרה את אחד המשחקים הטובים ביותר של הקבוצה השנה, שהציג קבוצה אחרת מזאת שנראתה בחודשים האחרונים - כזו שחזר לה הצבע לפנים. רצה, חוטפת, מחלצת ומייצרת. אפילו איתי שכטר ירד מאוכזב שהוא סיים רק עם צמד.

למימר לא היה הרבה מה לעשות באימון היחיד שהעביר. מה שעשה עבורו את העבודה היה חוסר אגו. באימון המסכם המאמן החדש תירגל הרכב עם שלישיית קישור רכה שכללה את אריק סאבו אחרון יחד עם דן איינבינדר ועידן ורד. אלא שאז מימר החל לשמוע טענות רבות, גם מכיוון מיאמי, על כך שהדרך הנכונה היא לחזור לקישור אגרסיבי, והתוצאה היתה שאתמול מימר פתח עם דויד קלטינס בקישור, והימר על אנטואן קונט כמגן ימני. הרכש הצרפתי הטרי, שלא התאמן כחודשיים לפני הגעתו ולא נמצא בכושר משחק, סיפק בסופו של דבר משחק טוב מאוד, וקלטינס אמר בסיום: "רק היום נודע לי שאני בקישור, אבל קונט שנכנס לעמדת המגן הימני עשה עבודה מצויינת".

אגב, מי שיצא אתמול מהשלישיה הוא קלאודימיר, במהלך שעשוי להפוך לקבוע. הקשר הברזילאי יהיה בן 33 באוגוסט, לעומת סאבו בן ה-25 שמחזיק בעונה נוספת במועדון, כך שלא מן הנמנע שהשלישייה קלטינס-איינבינדר-סאבו היא שתרוץ בשבועות הקרובים.

עוד בנושא

צמד של איתי שכטר סידר לבית"ר ירושלים 0:2 על קרית שמונה ברבע גמר הגביע
שרון מימר הודה בסיום משחק הבכורה שלו: "זה אחד הניצחונות המרגשים שהיו לי"

מאמן בית"ר ירושלים שרון מימר. ברני ארדוב
הדרמה הולידה הצגה. שרון מימר/ברני ארדוב

2. הייסטר חזר לעצמו בלי רב"ש

מבט אחד על מרסל הייסטר אתמול הבהיר שהוא בין השחקנים שעזיבתו של רן בן שמעון עשתה להם רק טוב. הייסטר רשום כגרמני, אבל באופי הוא לחלוטין קרואטי - עדין, רגיש, כזה שהתקשה להתפתח כשברקע הצערות והגערות של רב"ש על הקווים. עד לא מזמן הייסטר נשמע אומר שכבר אין לו חשק לכדורגל ושהוא היה מעדיף מקצוע אחר. טביב אף הגיע במיוחד לבית וגן כדי לנסות לחזק את הביטחון של המגן, שלוקח קשה גם קללות מהיציע, ובן שמעון התבקש בעדינות לנסות ולעודד את אותו. אבל רק אתמול היה ניכר שהוא חזר להרגיש טוב. הוא אומנם לא רשם משחק גדול, אבל עבד על כל המגרש והיה חלק אמיתי מהקבוצה.

כעת מימר יצטרך להתחיל לחפש פתרונות להתקפה. בינתיים ורד הוא המחליף של שכטר, אך המאמן צריך אופציות נוספות. את ורד הוא יצטרך בקישור, שם הוא ואיינבינדר משמשים כברומטר של הקבוצה. שחקנים כמו ז'והאן אודל וייתכן שגם אבישי כהן יתורגלו בתפקיד, אך אחרי אתמול בבית"ר יודעים שהם יצטרכו לשמור היטב על שכטר, החלוץ היחיד של הקבוצה היום. אפרופו שכטר, שספג ביקורות על המספרים שלו, הוא כבר על 11 שערים וארבעה בישולים בכל המסגרות. גם מי שטוען שרבים מהשערים שלו הגיעו מהנקודה הלבנה לא יכול להתעלם מכך שהוא אומנם כבש ארבעה פנדלים, אבל כבר סחט שישה השנה ועוד שתי הכשלות שלו על סף הרחבה הסתיימו בשערים. להיות מעורב בקרוב ל-20 שערים זה לא רע.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקן עירוני קרית שמונה אופיר קריאף מול שחקן בית"ר ירושלים מרסל הייסטר. ברני ארדוב
חזר לו החשק לכדורגל. מרסל הייסטר/ברני ארדוב

3. חושבים רק על הגביע

בחדר ההלבשה השחקנים היו מאופקים בסיום. כשדיברו איתם על חצי הגמר כולם אמרו: "אפילו לא לדבר על זה, ראיתם איך נראינו בקרית שמונה? עשינו רק חצי דרך". בית"ר הולכת כעת לסדרה של ארבעה משחקי חוץ - מול רעננה, הפועל תל אביב, בני סכנין ואז הגומלין מול קרית שמונה בגביע. המטרה של הקבוצה כרגע היא פלייאוף עליון, ובהמשך גם להיאבק על מקום שמוביל לאירופה, אבל בבירה יודעים שהדרך הבטוחה לשם עוברת דרך הגביע, ובתוך תוכם כולם מפנטזים רק על דבר אחד מהעונה הזאת - לפגוש את הנשיא בסוף השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully