וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: צפו בכוכב התיכונים קולע 92 נקודות במשחק

לאמלו בול, אחיו של כוכב UCLA ומי שהתפרסם בזכות הקליעות המתריסות שלו, שוב כיכב בכדורסל תיכונים, מדוע מסי קנה בית לשכן שלו? וגם: השיר החדש של דרנטה, טבס הודח מליגת האלופות של אסיה, הקאמבק של קולינאס והאם כך רונאלדו הציל 80 כלבים ממוות

one

בווידאו: ההחמצה הגדולה של חסה מול גרנאדה

השיר החדש של רויסטון דרנטה

המגן ההולנדי, רויסטון דרנטה, היה אחד השחקנים הכי מרשימים באליפות אירופה לנבחרות צעירות אי שם ב-2007. בעקבות זאת, ריאל מדריד החליטה להחתימו. אלא שמאז, הקריירה של ההולנדי דעכה ודעכה, וכנראה הגיעה לסיומה. ביולי האחרון שוחרר מקבוצתו האחרונה באבו דאבי, ומאז לא שיחק. כעת נראה שלדרנטה נמאס מכדורגל, ובימים האחרונים הוא שחרר שיר ראפ, שלפחות בינתיים, לא צבר יותר מדי צפיות.

חואן פאבלו קולינאס חוזר מפרישה

השוער הספרדי, חואן פאבלו קולינאס, אשר שיחק במשך שנתיים במכבי תל אביב לפני שעבר לנומנסיה (ארבעה משחקים) ופרש, חוזר מפרישה. בקפריסין מדווחים שהשוער הוותיק יחל להתאמן עם א.א.ק לרנקה ויחתום בכפוף לבדיקות הרפואיות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ישחק באי השכן. חואן פאבלו/מערכת וואלה!, צילום מסך

קרלוס טבס וקבוצתו הודחו מליגת האלופות של אסיה

קרלוס טבס הפך לשחקן בעל השכר הגבוה בעולם כשחתם בשנגחאי שנואה הסינית, אשר החליטה ללכת על כל הקופה כשצירפה את המאמן גאס פוייט. הם הצטרפו לחלוץ הניגרי אובפמי מרטינס ולקשר הקולומביאני פרדי גוארין באחת הקבוצות החזקות שיש לליגה הסינית להציע. אלא שציפיות לחוד ומציאות לחוד. היום פגשה שנואה את בריסבן האוסטרלית, בקרב ישיר על מקום בסיבוב הבא בליגת האלופות של אסיה וספגה 2:0 בביתה, על אף שטבס ומרטינס השלימו 90 דקות בחוד. בעקבות זאת, היא הודחה מליגת האלופות כבר בשלבים המוקדמים ומעתה תתמקד בליגה המקומית.

רונאלדו הציל 80 כלבים ממוות

בפורטוגל מדווחים היום שמקלט כלבים מקומי שנקלע לקשיים כלכליים קיבל עזרה מפתיעה מכריסטיאנו רונאלדו. על פי הדיווח, אחד המתנדבים במקלט שעמד על סף סגירה פנה לאדם המקורב למשפחת רונאלדו, ובתמורה נשלחה אליו חולצה חתומה של כוכב ריאל מדריד, שנמכרה במכירה פומבית ועזרה לגייס 2,000 יורו - הסכום שהיה דרוש להצלת 80 הכלבים.

הדריבל שהפיל את הקוון מהרגליים

ההורה קילל, השופטת "טיפלה" בו

מסי קנה לשכניו בית חדש רק כדי להיפטר מהם

איבן ראקיטיץ', חברו של ליאו מסי בברצלונה, חשף במהלך ראיון בו דיבר על חייהם האישיים של שחקני אלופת ספרד פרט פיקנטי לגבי הפרעוש, והדירה שלו בעיריית החוף הקטלאנית קאסטלדפלס, שנמצאת חצי שעת נסיעה מברצלונה, על חופו של הים התיכון. "גם אני גר באותה שכונה, ולי לא היו בעיות עם השכנים שם כמו למסי, שהיה צריך לקנות את בית השכנים שלו מהם כי הם היו רועשים והוא רצה להיות לבד", גילה הקשר הקרואטי.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה חוגג. GettyImages
הפתרון לשכנים הרועשים. מסי/GettyImages

חברו הטוב של רונאלדו נכנס לכלא

באדר חארי, מתאגרף הקיקבוקסינג המרוקאי, הוא חברו הטוב ביותר של כוכב ריאל מדריד ובעבר היו שמועות שהשניים מנהלים יחסים קרובים במיוחד ואולי אף אינטימיים. כעת מתברר שחארי ייאלץ לרצות שישה חודשי מאסר בהולנד. הסיבה: שתי תקריות אלימות שבהן חארי היה מעורב ב-2011 וב-2012 במועדון מקומי באמסטרדם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חארי מבלה עם רונאלדו/מערכת וואלה!, צילום מסך

92 נקודות במשחק בליגת התיכונים

לונזו בול, כוכבה של UCLA, ישחק בשנה הבאה ב-NBA, ובינתיים האח הצעיר לאמלו בול מציג את כישוריו בליגת התיכונים וקלע לא פחות מ-92 (!) נקודות במשחק של תיכון צ'ינו הילס מקליפורניה. לאמלו, שהודיע שישחק ב-UCLA בעונה הבאה, תפר שבע שלשות, כולל 41 נקודות ברבע האחרון ב-123:146 מול לוס אוסוס. לונזו בול, האח הגדול, צייץ על המשחק המטורף של אחיו: "זו דרך לא רעה לחזור אחרי הפסד".

כזכור, בשבועות האחרונים לאמלו בול תפס את תשומת הלב בארה"ב בזכות הזריקות המתריסות שלו מחצי מגרש, במהלך משחק.

צפו בלקט מביצועיו של הילד

לאמלו בול גונב כותרות, כולל הסל הזה, בו הוא מסמן ליריבו שהוא הולך לקלוע עליו מהחצי, ועושה בדיוק את זה

הילד קולע מאיפה שבא לו

טירוף בבוסטון - צפו בטום בריידי וגרונק חוגגים על הקהל את הזכייה בסופרבול

ג'יבריל סיסה מודיע על פרישה: רוצה להיות דיג'יי

ג'יבריל סיסה הודיע על פרישה מכדורגל בגיל 35. החלוץ הצרפתי הפסיק לשחק באוקטובר 2015 אבל בשנה שעברה עבר ניתוח בניסיון לחזור למגרשים. הוא שמר על כושר עם אוקזר בניסיון להשיג חוזה חדש, אבל נאלץ לתלות את הנעליים אחרי 17 שנות קריירה. "אהבתי מאוד להיות כדורגלן", אמר, "עד עכשיו כדורגל היה כל חיי. הייתי רוצה להמשיך את הקריירה, שנפסקה בניגוד לרצוני, אבל אני חייב להודות שהפרק הזה נגמר. עכשיו אני הולך לתת מנוחה לגוף ולנשמה שלי ולפתח את הקריירה שלי כדיג'יי, מפיק ומגיש, וגם לפתח קו אופנה משלי". בין השאר הוא שיחק בליברפול (זכה עמה בליגת האלופות ובגביע), מארסיי, סאנדרלנד, פנאתינייקוס, לאציו, ק.פ.ר, קובאן ובאסטיה.

שחקן ליברפול בעבר, ג'יבריל סיסה. GettyImages
תודה ולהתראות. סיסה/GettyImages

כולם פה ראו את ברק אובמה עושה קייט סרפינג? נשיא ארה"ב לשעבר בחופשה עם המיליארדרד האוסטרלי ריצ'רד ברנסון

לא ביג דיל, בסך הכל קפיצה אדירה עם אופנוע למרחק של עשרות מטרים ונחיתה על ג'יפ נוסע במדבר

אחרי הסופרבול: אוהד אטלנטה פלקונס קבר חולצה של הקבוצה כדי להיפטר ממזל רע

מהלך נחמד בלקרוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully