וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה זועמת, לואיס סוארס: "ההרחקה מצחיקה אותי". גם סימאונה תוקף

בארסה תערער על האדום שספג החלוץ מול אתלטיקו שיגרום להרחקתו מהגמר ("המגן קיבל את מה שניסה להוציא"). גם מסצ'ראנו נפצע, לואיס אנריקה מודה: "לא הגיע לנו, חייבים להשתפר". סימאונה נגד השיפוט: "עכשיו אני מבין למה בליגת האלופות יש לנו יותר סיכוי מאשר בספרד"

לואיס סוארס שחקן ברצלונה. AP
עצבני. סוארס/AP

ברצלונה עלתה אתמול (שלישי) לגמר גביע המלך אחרי 1:1 מול אתלטיקו מדריד ו-2:3 בסיכום שני המפגשים בחצי הגמר. לואיס סוארס, שכבש את השער היחיד של בארסה בדקה ה-43, הורחק בדקה ה-90 עם צהוב שני, סרג'י רוברטו הורחק בדקה ה-57. יאניק פריירה קראסקו הורחק (69) בקבוצה של דייגו סימאונה, שנהנתה משער של קווין גמיירו בדקה ה-83, שלוש דקות אחרי שהחמיץ פנדל. זה הגמר השביעי של ברצלונה בתשע השנים האחרונות.

סוארס, שהורחק לראשונה מאז עבר לברצלונה, קיבל את הצהוב השני על מרפק לראשו של קוקה, נשמע עצבני מאוד על השופט חיל מנסאנו בסיום ואמר: "לא עשיתי בכלל עבירה, רק התמקמתי והסתובבתי וזה נראה כאילו המגן קיבל את מה שהוא רצה להשיג. אני חושב שהמועדון צריך להגיש ערעור על ההרחקה הזו. אני צוחק מההרחקה הזו, יש דברים שאין להם הסבר". על המשחק הקשה עצמו אמר האורוגוואי: "ידענו שיהיה משחק מורכב ושאתלטיקו תעשה לנו חיים קשים".

השופט ציין בדו"ח השיפוט שסוארס סירב לרדת לחדר ההלבשה אחרי ההרחקה, ונשאר ליד הירידה למנהרת השחקנים על אף הבקשות החוזרות של השופט הרביעי. סוארס וסרג'י רוברטו לא יוכלו לשחק בגמר, ובקבוצה מתכוונים לערער על ההרחקות.

בנוסף, חאבייר מסצ'ראנו סיים את המשחק פצוע, אחרי שמתח את שריר הירך, והוא צפוי להחמיץ את המשחק מול אלאבס. הוא מצטרף לראפיניה, שסבל מפציעת ראש חמורה במשחק מול בילבאו.

לואיס אנריקה לא בונה על הערעור. "אתה חייב לערער על מה שנראה לך לא צודק, אבל כשאתה בוחן את התקדימים, אתה מבין מה בדרך כלל קורה עם ערעורים. מלבד לכעס שמרגישים השחקנים שיחמיצו את הגמר, הדבר היחיד שחשוב זה שברצלונה ניצחה. עכשיו יש רק שתי קבוצות שיכולות לזכות בגביע, ואנחנו אחת מהן".

מאמן ברצלונה יודע שקבוצתו ניצלה מהפסד. "היה קשה מאוד, כך שאנחנו צריכים לשמוח", אמר, "כמובן לא בגלל הדרך שבה שיחקנו, אלא בגלל שהקבוצה ממשיכה לעשות היסטוריה. התוצאה משקרת. לאורך 90 הדקות לא היינו ראויים לתוצאה הזאת. אבל הגיע לנו להיות בגמר בגלל כל מה שעשינו במסגרת הזאת לפני המשחק הלילה. הלילה עשינו יותר מדי טעויות. לא הראינו איכויות כשהכדור היה אצלנו. אנחנו חייבים להשתפר. המתח של המשחק גבה מחיר. זה לא נורמלי עבורנו לאבד כל כך הרבה כדורים. אני מאמין בשחקנים, וביכולת שלנו למצוא פתרונות. אנחנו במקום שבו אנחנו נמצאים למרות כל החיסורים, עם לוח הזמנים הזה. יש גם דברים חיוביים".

מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה. רויטרס
גם הוא כעס על השיפוט. סימאונה/רויטרס

מי שעוד בא בטענות לשיפוט הוא דייגו סימאונה, מאמן אתלטיקו מדריד שראה שער של גריזמן נפסל שלא בצדק בטענה לנבדל. "שופטים יכולים לטעות, בדיוק כמו שחקנים אבל שחקנים אפשר להרחיק, ואני לא חושב שאפשר להשעות שופטים", אמר סימאונה והוסיף: "עכשיו זה ברור לי למה יש לנו סיכוי יותר טוב לזכות בליגת האלופות מאשר בליגה ובגביע הספרדי".

סימאונה, שיעזוב את אתלטיקו בתום העונה הזו, לא שכח לפרגן לשחקנים שלו ואמר: "אני עוזב בתחושה של גאווה. אחרי חמש שנים, להמשיך להתחרות ככה, זה לא קל. השחקנים שיחקו עם רעב ונתנו את הלב והנשמה. נותרו עדיין שלושה חודשים לעונה הזו ואנחנו יכולים לעשות דברים יפים". על המשחק, שבו קבוצתו הרשימה, אמר: "הייתי מעדיף לשחק מכוער ולהעפיל לגמר, אבל אני נאלץ להסתפק בדברים הטובים. אם הייתי אוהד של אתלטיקו, הייתי גאה".

* עוד באתלטיקו: נשיא הקבוצה אנריקה סרסו לעג למנצ'סטר יונייטד, כשנשאל על מעבר אפשרי של אנטואן גריזמן לשורות השדים האדומים. "מנצ'סטר יונייטד?", נשאל סרסו, "קבוצה קטנה. אני מאמין בחוזים שאנשים חותמים עליהם, גם במקרה של סימאונה וגם של גריזמן". עוד ציין ש"בכל פעם שאני רואה את אנטואן, אני מחבק אותו, הוא שחקן מצוין והוא נהנה מאוד מהחיים באתלטיקו. אני לא יודע מה יונייטד רוצה, אבל גריזמן יישאר פה עוד הרבה שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully