וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר: "לא אשן בלילה, זה אחד הניצחונות הכי מרגשים שהיו לי"

7.2.2017 / 23:20

המאמן צלח את המבחן הראשון בבית"ר ירושלים: "מקווה שהקהל יתחבר אלינו. טביב? הוא אחראי, לטוב ולרע". שכטר: "בטלוויזיה תמיד אומרים ששכטר נופל, אבל היה פנדל, ניצן פתח את הרגליים". קשטן: "הכול פתוח"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים ידעה להתעלות בדיוק בזמן. אחרי שתי תוצאות התיקו הרצופות בליגה, הערב (שלישי) ניצחה הקבוצה מהבירה 0:2 את עירוני קרית שמונה במשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר גביע המדינה, והשיגה לעצמה מקדמה גדולה לקראת הגומלין.

"זה אחד הניצחונות הכי מרגשים שהיו לי בחיים", אמר שרון מימר. "אי אפשר להסביר מה שקורה פה במילים. האווירה הייתה מדהימה ואני שמח שהגעתי. האוהדים? לא התעסקתי בלהוכיח. יש פה קבוצה טובה, מגיעות לרן מחמאות. לא שיניתי ביום אחד יותר מדי דברים. האנרגיות הן מה שעזרו לנו. אם אני לא אצליח, אני אקבל בראש. זה המשחק. אני מקווה שהקהל יתחבר אלינו אחרי הניצחון. לא נראה לי שאשן בלילה".

עוד אמר מימר: "שוחחתי עם אלי טביב לפני המשחק. אני אדם של צוות, אני מדבר ומתייעץ. טביב אחראי לטוב ולרע פה, וכשיש הצלחות צריך לפרגן לו. הפנדל? פעם ראשונה שאני בצד שנהנה. טעויות שיפוט הן חלק מהמשחק, השופטים הם בני אדם וכולם טועים".

איתי שכטר: "בית"ר ירושלים משחקת התקפי כבר הרבה זמן, אני שמח על הניצחון. זה ניצחון סופר חשוב, יש כאן חבורה של גברים, שיודעת להתמודד עם משברים. באנו לכאן אחרי ימים לא פשוטים, תיקו מול בני יהודה והפיטורים של רן בן שמעון. אני חושב שהוא עשה עבודה טובה, אני מאוד נהניתי איתו כי הוא איש מקצוע אמיתי. אני מאחל לשרון מימר הצלחה, יש לנו יום וחצי לנוח".

החלוץ הוסיף: "אני מנסה להיות הכי טוב על המגרש. היו לי משחקים מצוינים, בהם לא הבקעתי, ואנשים העבירו עליי ביקורת. אני שמח שהמועדון נותן לי חום, מהבעלים דרך המאמן והשחקנים. אנחנו צריכים להמשיך להתקדם. היה פנדל, עברתי את איתמר ניצן. אם הוא לא היה נוגע בי, אז הייתי מבקיע מול שער ריק. בטלוויזיה תמיד אומרים ששכטר נופל ברחבה אז חושבים שלא היה פנדל".

על הקהל: "אין ספק ששרון הוא מאמן צעיר, הוא רוצה להצליח. המשחק הזה יכול לעזור לו בהמשך".

שכטר חוגג/ברני ארדוב

"המחצית הראשונה הייתה חלשה מאוד מבחינתנו", אמר תומר קשטן. "גם במחצית השנייה לא היינו טובים, וחבל שלא השכלנו לכבוש במחצית השנייה לקראת הגומלין. היינו רכים ונתנו לבית"ר ירושלים לשלוט במרכז השדה. כל מערכי הקבוצה לא תפקדו, במיוחד במחצית הראשונה, ושילמנו על זה. יש עוד גומלין, נעשה לכל יריבה חיים קשים בבית שלנו. בליגה ניצחנו את בית"ר ירושלים 0:2 כך שהכול פתוח".

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים - עירוני קרית שמונה 0:2 (מחצית 2)

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully