וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב: בכורה למרסלו בהרכב, דסה בספק

7.2.2017 / 21:35

הברזילאי צפוי לפתוח במשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר הגביע (רביעי, 21:00, ספורט5), המגן וגם יחזקאל נפצעו באימון והצטרפו למצבת הפצועים הרחבה. מנגד, גבאי, סולומון ואדאמוביץ' נאבקים על חולצת ההרכב

רבע גמר, משחק 1מחצית08/02/2017
מכבי פתח תקוה
    0
      מכבי תל אביב

        מכבי תל אביב:

        קושי גדול במכבי תל אביב לסגור 11 למשחק. לקבוצה מקבץ גדול של שחקנים פצועים וכאלה שאינם כשירים לגמרי ונראה שמחר יערכו לא מעט שחקנים מבחני כשירות אולי אפילו כבר בשעות הצהריים. מי שהצטרפו אל הפצועים הם אלי דסה ושגיב יחזקאל שלא סיימו בצורה טובה את האימון. יוסי בניון, אייל גולסה ואבי ריקן לא יהיו בסגל בשל פציעות וגל אלברמן יחסר בגלל צהובים. אוסקר סקאריונה התאמן בצורה מלאה ואמור להיות משולב. טל בן חיים החלוץ עשוי להיכלל בסגל אבל ספק אם ישותף.

        מכבי פתח תקוה:

        לאחר התקופה המוצלחת שחוו לאחרונה, במכבי פתח תקוה בטוחים שהם מסוגלים לעבור לשלב חצי גמר גביע המדינה. עם זאת, הכושר הטוב בו נמצאת מכבי תל אביב בנוסף להרחקות ולפציעות, יוצרים בעיה לרפואה לקראת רבע גמר גביע המדינה מול הצהובים.

        דור אלו, גידי קאניוק ולירוי צעירי, שלושת עמודי התווך של הקבוצה העונה, לא יטלו חלק במשחק. את המגן הימני יחליף נאור פסר, את צעירי יחליף אייטור מונרוי וההתלבטות היחידה היא לגבי השחקן שיחליף את קאניוק: דובב גבאי, מנור סולומון, או ננאד אדאמוביץ'.

        שחקן מכבי פתח תקוה, אייטור מונרוי. קובי אליהו
        הזדמנות בקישור. אייטור מונרוי/קובי אליהו

        הרכבי הקבוצות

        שופט: ארז פפיר
        אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            1
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully