וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד - בני יהודה: וויגור יערוך בכורה, גם טל כחילה מנגד

הקשר הברזילאי צפוי לפתוח בהרכב של רוני אוואט ברבע גמר גביע המדינה (רביעי, 19:00, 5+ לייב), בן זקן יחזור מפציעה. הבלם המושאל מבית"ר יפתח בהגנת הכתומים, גם עגייב וגלבאן בהרכב

רבע גמר, משחק 1מחצית08/02/2017
מ.ס. אשדוד
    1:1
      בני יהודה תל-אביב

        מ.ס. אשדוד:

        הקשר האחורי הברזילאי, וויגור, צפוי לערוך הופעת בכורה ולפתוח בהרכב מ.ס. אשדוד במשחק הראשון של רבע גמר גביע המדינה מחר (רביעי, 19:00, 5+ לייב) מול בני יהודה. גם הקפטן טום בן זקן שהיה פצוע זמן רב, אמור לחזור להרכב בעמדת המגן הימני. המאמן רוני אוואט שהעביר את האימון ללא המנהל המקצועי יוסי מזרחי שנותר בביתו בשל מחלה, מתכוון להחזיר להרכב גם את לוסיו ודולי מנגה. באשדוד מאוד רוצים להעפיל לשלב חצי הגמר ומקווים ששחקני החלק הקדמי ימצאו את המסגרת אחרי שלל ההחמצות במשחק הליגה האחרון מול הפועל רעננה. מי שנראה חד באימון וכבש לא מעט שערים הוא החלוץ החדש סנדרו גוטאל שצפוי להיות בסגל ולעלות מהספסל.

        בני יהודה:

        למרות שבליגה היא רחוקה מהלרשים, בני יהודה בינתיים עושה חיל בגביע ומחר תנסה לייצר יתרון חוץ מול אשדוד לקראת הגומלין ביניהן. המאמן ניסן יחזקאל יעלה במערך התקפי יחסית כדי שזה יקרה. פדרו גלבאן יחזור להרכב ואילו טל כחילה יערוך הופעת בכורה כשיעלה לצידו של איציק עזוז במרכז ההגנה. מרקו יובאנוביץ' הפצוע ימשיך להיעדר.

        וויגור. פייסבוק, צילום מסך
        צפוי לפתוח. וויגור/צילום מסך, פייסבוק

        הרכבי הקבוצות

        שופט: צביקה לוי
        אצטדיון: אשדוד
        קהל: 1000

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            1
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully