וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "ג'ורדי קרויף ישכנע את מיטש גולדהאר לצרף את מאור בוזגלו"

7.2.2017 / 16:45

ההולנדי רוצה את קשר הפועל באר שבע, בתקווה להחליש את האלופה, ובונה עליו כתחליף לזהבי בייחוד בשל הכדורים הנייחים. הבעלים עשוי להסכים למהלך רק בשל העובדה כי בוזגלו יגיע בחינם

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

במכבי תל אביב המשיכו לעסוק היום (שלישי) בנושא מאור בוזגלו וכעת נראה שבמועדון מעריכים כי לג'ורדי קרויף לא תהיה בעיה לשכנע את מיטש גולדהאר להחזיר למועדון את הקשר. הבעלים עצמו אמנם סוחב את הקנדציה הראשונה של בוזגלו במועדון, במהלכה התרחשו לא מעט תקריות הקשורות לאביו של השחקן ולהתבטאויות שלו בתקשורת, נראה שהמנהל המקצועי בטוח כי במידה והקשר יגיע למועדון, הכול יעבור בשקט ולא יהיו שום בעיות, כמו במקרה של האריס מדוניאנין, שגם שב לקדנציה נוספת בצהוב אחרי שסיים את הראשונה בטונים צורמים.

עוד בנושא:

אחרי הפגישה: מסתמן שמאור בוזגלו יעזוב את הפועל באר שבע בתום העונה
מכבי תל אביב תחליט בקרוב אם לפתוח במו"מ עם מאור בוזגלו
הנעליים של פואד מוצעות למכירה

מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
בדרך ליעד הבא? בוזגלו/ברני ארדוב

גורם אצל הצהובים אמר היום: "ג'ורדי קרויף מאמין ובטוח ביכולת שלו לנטרל רעשים, וגם אם אנחנו עדים לאורך השנה החולפת לאירועים סביב מאור בוזגלו בהפועל באר שבע, קרויף לא מודאג מהבחינה הזו ולא תהיה לו בעיה לשכנע את גולדהאר לצרף את בוזגלו".

יש לציין שמספר סיבות מוליכות את קרויף בעניין בוזגלו, כשהראשונה היא היכולת של השחקן במצבים נייחים ובקרנות. במכבי תל אביב מרגישים שמאז עזיבתו של ערן זהבי, יש לקבוצה בעיה בכל הקשור לכיבושים ממצבים נייחים וליצירת מצבי כיבוש טובים מבעיטות קרן. מההיבט הזה, בטוחים במועדון שבוזגלו הוא הטוב ביותר שאפשר היום לצרף למועדון ולכן קרויף רוצה לצרפו. סיבה נוספת היא החלשת היריבה של מכבי תל אביב, וכן כבר מדובר במהלך טקטי שבמועדון חשבו עליו עוד קודם כדי לגרום ליריבה הגדולה על האליפות להחלש.

העובדה שלא צריך לשלם על הקשר, בניגוד לעסקאות שגולדהאר ביצע לאחרונה דוגמת וידאר קיארטנסון או ארון שוינפלד, אמורה לסייע לסגירת הפערים הכספיים, מאחר שהבעלים נוטה להתגמש כאשר מדובר בעסקה שאינה כרוכה ברכישת הכרטיס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ישכנע את מיטש? קרויף/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully