וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הבדיקה: ז'רקו קוראץ' דורש מהפועל חיפה להחזירו מיידית לאימונים

7.2.2017 / 15:02

החלוץ שמתכוון להגיש תביעה, שוחח עם המועדון לאחר שהוכיח כי הוא לא פצוע: "מוכן להיבדק אצל כל רופא". לבקוביץ', רואש וארבייטמן בתמונת ההרכב להפועל רמת גן בגביע (ד', 19:00, 5+ לייב)

רבע גמר, משחק 1מחצית08/02/2017
הפועל חיפה
    0:0
      הפועל רמת גן
      צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

        הפועל חיפה:

        החלוץ ז'רקו קוראץ' דורש מהנהלת הקבוצה להחזירו לאימונים באופן מיידי. כפי שפרסמנו אתמול (שני), המונטנגרי עבר בשעות אחר הצהריים בדיקה בבית החולים רמב"ם ולפיה עולה כי הוא אינו סובל מהקרע ברצועה הצולבת. מאוחר יותר גיבה השחקן את המסקנות בבדיקה נוספת שביצע אצל ד"ר גיא מורג וזה אישר כי השחקן יוכל לחזור לאימונים.

        "בהפועל חיפה חשבו שהשחקן ימתין לבדיקה מטעמם, אבל הוא הלך לרופאים הטובים ביותר, שילם מכספו וכעת הוא כשיר לחזור", אישרו בסביבתו של השחקן את הידיעה. קוראץ' עצמו אמר למקורביו: "אני מצפה שיחזירו אותי מיידית. אני מוכן לעבור שוב MRI אצל כל רופא שהפועל חיפה תחליט, אבל שלא ינסו למשוך אותי". במועדון טוענים כי הם עדיין לא קיבלו את תוצאות הבדיקה. כזכור, בשבוע שעבר פרסמנו כי קוראץ' מתכנן לתבוע את הקבוצה בעקבות העובדה שחוזהו לא עבר בבקרה.

        עוד בנושא:

        הפועל חיפה: הקרע של קוראץ' התאחה, דורש לשוב מיידית לאימונים
        הפועל חיפה: ביקורת על דני גולן. מתיחות בין המאמן ליואב כץ
        עלי עוסמאן: "קפילוטו דחף לי אצבע לתחת וקרא לי 'ערבי מסריח'"

        ז'רקו קוראץ' שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
        "שלא ינסו למשוך אותי". קוראץ'/אדריאן הרבשטיין

        לקראת המשחק הראשון ברבע גמר גביע המדינה מחר (רביעי, 19:00, ספורט 5 לייב) מול הפועל רמת גן, דני גולן מתכנן מספר שינויים. רובי לבקוביץ', חיים מגרלשווילי, אושרי רואש ושלומי ארבייטמן תורגלו בהרכב ונראה שיפתחו. מקסים פלקושצ'נקו ישוב לסגל.

        אצטדיון קרית חיים קיבל היום את אישור התמ"ת לאחר ביצוע שורה של עבודות לתיקון הליקויים.

        הרכב משוער: רובי לבקוביץ', דור מלול, אושרי רואש, ברונו פיניירו, חיים מגרלשווילי, ז'וליו סזאר, דור פרץ, אדילסון באהיה, חנן ממן, עדן בן בסט, שלומי ארבייטמן.

        אלדר פשכצקי שוער הפועל רמת גן. מגד גוזני
        אתגר בחיפה. אלדר פשכצקי/מגד גוזני

        הפועל רמת גן:

        מחזיקת הגביע מ-2003 ו-2013 נותרה הנציגה היחידה של הליגה הלאומית בשלב רבע הגמר, וכעת מקווה להיות הקבוצה היחידה מליגה נמוכה יותר שמצליחה להדיח יריבה מליגת העל. אחרי נסיגה ביכולת והידרדרות בטבלה, הפועל רמת גן חזרה לעצמה עם שני ניצחונות רצופים (1:3 על הפועל קטמון ו-0:2 בראשון לציון) וכעת רק שלוש נקודות מפרידות בינה לבין הפועל עכו במקום השני.

        עוז פרץ, שהגיע כמושאל ממכבי פתח תקוה וכבש שער בכורה כמחליף ביום שישי, עשוי לפתוח לראשונה בהרכב של ליאור זדה, בעוד חלוץ נוסף שהגיע לאחרונה, אמיר חלאיילה מהפועל באר שבע, ימתין על הספסל. המגן ההולנדי ירון טסלאר ייעדר בגלל כרטיסים צהובים ואת מקומו יתפוס נועם כהן.

        הרכב משוער: אלדר פשכצקי, אסף כהן, ישראל ראש, דודי תירם, נועם כהן, עידו שרון, יוסי מקונן, איתמר כהן, עוז פרץ, ניראל מחפוד, דייגו סליס.

        טרם התפרסמו תגובות

        הוסף תגובה חדשה

        +
        בשליחת תגובה אני מסכים/ה
          2
          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully