וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאניג'אני לקראת ניז'ני: "צריכים להיות במיטבנו", רנדל צפוי לשחק

7.2.2017 / 12:00

הפועל ירושלים יכולה להבטיח את המקום הראשון אם תנצח בנובגורוד (רביעי, 18:30, ערוץ 20), הפורוורד צפוי לערוך בכורה. אליהו: "רואים שיפור אצל סטודמאייר". וגם: כל התרחישים למחזור האחרון

תקציר המשחק באדיבות ערוץ 20

הפועל ירושלים תתארח מחר (רביעי) ברוסיה אצל ניז'ני נובגורוד במסגרת המחזור האחרון של שלב הבתים השני ביורוקאפ (18:30, שידור ישיר בערוץ 20). האדומים יגיעו למשחק ללא מאליק היירסטון שעדיין שוהה בארצות הברית ולא ברור מתי יחזור לישראל, כשמי שעשוי לקבל דקות ראשונות הוא הפורוורד בריאן רנדל, שהצטרף לקבוצה לפני שבועיים.

ירושלים תלויה אך ורק בעצמה כדי לסיים במקום הראשון בבית, ואם תנצח את ניז'ני, שהפסידה את כל משחקיה מאז ניצחה במחזור הראשון, היא תסיים ראשונה. סיטואציה נוספת בה ירושלים תסיים ראשונה כוללת הפסד חוץ של זניט סנט פטרסבורג לריטאס וילנה, במשחק שייצא לדרך חצי שעה לאחר מכן. אם ירושלים אכן תסיים במקום הראשון בבית, היא תפגוש ברבע גמר היורוקאפ את המנצחת במשחק בין גראן קנאריה לפואנלברדה (22:00), כשלאדומים יהיה את יתרון הביתיות. הפסד של ירושלים מחר בשילוב ניצחון של זניט בוילנה, ישלח את האדומים למקום השני ולסדרת רבע הגמר נגד לוקומוטיב קובאן, ללא יתרון ביתיות.

עוד בנושא:

הפועל ירושלים ביקשה מהנהלת היורוקאפ לא לשחק בערב שבת
יורוקאפ: הפועל ירושלים ניצחה 77:84 את ריטאס וילנה ועלתה לרבע הגמר

סימונה פיאניג'אני מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"יש לניז'ני כישרון התקפי גדול". פיאניג'אני/ברני ארדוב

"זה יהיה משחק לא פשוט בחוץ", אמר המאמן סימונה פיאניג'ני לקראת המשחק, "ניז'ני היא קבוצה עם הרבה איכויות שיכולה לקלוע הרבה נקודות. יש לה כישרון התקפי גדול עם הרכב לא רגיל, סנטר שיכול לקלוע מבחוץ ולרווח את המגרש, אלו דברים שנצטרך להתאים את עצמנו אליהם. עשינו את זה טוב במשחק הביתי אבל זו קבוצה טובה מאוד. ההגנה היא המפתח, בניצחונות הם קולעים 93 נקודות ובהפסדים 75 נקודות. ההגנה שלנו מתחילה בהתקפה ואסור לנו לאבד יותר מדי כדורים. אנחנו צריכים להיות במיטבנו במשחק עם אנרגיות טובות. אני מקווה לתת דקות לבריאן רנדל, הוא לא התאמן יותר מדי השבוע".

"יש חשיבות מאוד גדולה למשחק, למרות שלניז'ני הוא חסר חשיבות", אמר ליאור אליהו, שהוסיף, "אנחנו מכירים אותם, יודעים שהם משחקים מצוין בבית וקולעים 93 נקודות בניצחונות נצטרך להיות מרוכזים כדי לנצח, זה אחד ממשחקי החוץ הקשים שיש. נצטרך לשחק 40 דקות טוב כדי לנצח. רואים שיפור אדיר מבחינה אמארה סטודמאייר בתקופה האחרונה. צפיתי חבלי לידה לא פשוטים עבורו, אחרי 14 שנים ב-NBA, ובהחלט רואים שיפור. אנחנו בתקופה טובה, אבל יש תקופה קשה גם לפנינו. אני לא רוצה להסתכל קדימה כי יש לנו את המשחק נגד ניז'ני. נעבור אותו ואז נסתכל קדימה לקראת הגביע".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אמארה סטודמאייר שחקן הפועל ירושלים (שמאל) עם ליאור אליהו. ברני ארדוב
"קשה להתאקלם מהר אחרי 14 שנים ב-NBA". אליהו על סטודמאייר/ברני ארדוב

ניז'ני נובגורוד, שהובסה בישראל 98:76, היא אחת הקבוצות המפתיעות ביורוקאפ ותלויה מאוד בחלק ההתקפי שלה. את הקבוצה מובילים חמישה שחקנים שקולעים בספרות כפולות בממוצע - אקס הפועל אילת, דיאנדרה קיין, עם 16.7 נקודות, 7.8 ריבאונדים ו-4.2 אסיסטים בממוצע, איבן סטרבקוב המקומי עם 14.6 נקודות, קני בוינטון, ששיחק בגלבוע/גליל וברק נתניה עם 12.8 נקודות, הלטבי סים-סאנדר וינה, עם 19.3 נקודות ו-4 ריבאונדים, ופטר גובאנוב עם 10.5 נקודות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully