וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החולצה הגנובה של טום בריידי: התעלומה גוברת

אחרי ההיעלמות של החולצה ש"שווה חצי מיליון דולר", משטרת טקסס נכנסת לפעולה, ומומחים למכירות פומביות מנתחים: מה יעשה הגנב? וגם: הירידה ברייטינג, והעלייה בהימורים

רויטרס

החולצה של טום בריידי היא אחת הנמכרות והפופולריות ב-NFL, אבל חולצה אחת ספציפית שווה יותר מכולן. עם זאת, אחרי שהוביל את ניו אינגלנד לזכייה בסופרבול עם קאמבק היסטורי וניצחון 28:34 על אטלנטה, מתברר שבריידי איבד את חולצת המשחק שלו, ואף אחד לא יודע היכן היא.

"שמתי אותה בשקית, חזרתי, והיא כבר לא שם", אמר בריידי על ההיעלמות מחדר ההלבשה, "זה מצער מאוד, כי זאת חתיכת מזכרת יפה. אם זה יופיע פתאום למכירה באיביי, שמישהו יודיע לי כדי שאוכל לאתר אותה". כשנשאל אם הוא מתכוון לתת אותה לאמא שלו, שנאבקת במחלה קשה, ענה בריידי ש"אלו דברים מיוחדים שכדאי לשמור. מה אפשר לעשות? אקבל טבעת, זה מספיק לי".

עוד בנושא

ניו אינגלנד זכתה בסופרבול אחרי שגברה 28:34 על אטלנטה, קאמבק היסטורי לבריידי
טום בריידי הוכתר כ-MVP של המשחק: כל השיאים שנשברו במשחק ההיסטורי
הגדול מכולם, עם סימן קריאה: סיכום הזכייה של ניו אינגלנד בסופרבול
הוליווד יכולה רק לקנא: שליחנו ליוסטון על טירוף הסופרבול הדרמטי מכולם

טום בריידי, ניו אינגלנד פטריוטס, סופרבול 51. GettyImages
מה הוא יעשה עם החולצה? בריידי/GettyImages

אבל ההיעלמות לא עברה שקט. מומחים מעריכים שהחולצה שווה כחצי מיליון דולר, לאור המשחק ההיסטורי, והעובדה שבריידי רשם בסופרבול את הקאמבק הגדול בתולדות הסופרבול ואת אחד הניצחונות הגדולים בקריירה של מי שנחשב לאחד הספורטאים הגדולים בתולדות המשחק.

"אם יכולתי לתת עצה למי שמחזיק בחולצה, הייתי אומר לו לשכור עורך דין, לתת לו אותה, לראות אם אני מקבל עליה איזשהו פרס, ושמח בחלקי", אמר מומחה למכירות פומביות, "הוא לא יוכל למכור אותה בפומבי לציבור הרחב, כי כולם יודעים שהיא גנובה".

סגן מושל טקסס כבר הצהיר שהמשטרה המקומית מטפלת בנושא. "בטקסס אנחנו לוקחים ברצינות דברים כמו אירוח ופוטבול", אמר דן פטריק, "לחולצה הזאת של בריידי יש ערך היסטורי. אני אומנם אוהד של הקאוביוס, אבל ההצלחה הגדולה של הסופרבול ביוסטון היא ניצחון גדול עבורנו, ואני לא רוצה שמשהו יעיב על זה. מי שלקח את החולצה חייב להחזיר אותה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

אז איפה החולצה?

עוד על הסופרבול

* על אף הניצחון הדרמטי, מתברר שהרייטינג של הסופרבול ממשיך לרדת. סופרבול 51, ששודר בפוקס, משך 111.3 מיליון צופים "בלבד", שמהווה ירידה של 0.5 אחוז מהשנה שעברה, בסופרבול 50 ששודר ב-CBS. עם זאת, בפוקס טוענים ש-1.72 מיליון צפו במשחק בסטרימינג באפליקציה של פוקס וברשת. השיא הוא סופרבול 49 מ-2015 - 114.4 מיליון צופים (ניו אינגלנד גברה על סיאטל).

* באטלנטה ממשיכים ללקק את הפצעים אחרי ההפסד, ויודעים שהזדמנות כזאת לא תחזור, אחרי שכבר הוליכו ביתרון 3:28 ברבע השלישי ו-9:28 בתחילת הרבע הרביעי. "אף פעם אי אפשר יהיה להתגבר על ההפסד הזה", אמר מאמן הפלקונס דן קווין, החבר'ה נלחמו הכי חזק שהם יכולים". קווין מצא סיבות לאופטימיות, ואמר ש"ההפסד הזה גורם לנו להיות חזקים יותר, נותן לנו את השקשיחות הנדרשת כדי להתגבר על קשיים בעתיד. זה הופך אותנו לחזקים יותר".

* סכומי ההימורים על סופרבול 51 שברו שיאים בנבאדה: במדינה מדווחים שהסוכנויות בלאס וגאס הרוויחו 10.93 מיליון דולר על סך הימורים של 138.48 מיליון דולר על המשחק - עלייה של 6 מיליון דולר מאשתקד.

בריידי וג'יזל חוזרים הביתה במטוס פרטי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסתבר שסולם יכול להכניס כל אחד בחינם לסופרבול

כרטיס ממוצע לסופרבול עלה 5,000 דולר, אבל החבר'ה האלה הוכיחו שכל אדם עם סולם היה יכול להיכנס לאצטדיון ביוסטון בחינם

למי יש כוח לבית ספר יום אחרי כזה הפסד

גם לדיקמבה מוטומבו היתה חוויה קשה בסופרבול

ההפסד שלא היה

רבים בניו אינגלנד השלימו עם ההפסד של הפטריוטס בסופרבול, רגע לפני הקאמבק הגדול בהיסטוריה, וחלק מהמנויים של הבוסטון גלוב, שזכו לקבל את המהדורות המוקדמות של העיתון אתמול, התבשרו שטום בריידי וחבריו הפסידו

לא מפחד אפילו מהקומישינר

מאט פטריסיה מהפטריוטס לבש חולצה של רוג'ר גודל כליצן בנחיתת הפטריוטס בבוסטון אחרי הזכייה בסופרבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully