וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד נגד ראש עיריית ויגו: "העיר הערות לא הולמות"

לאחר שהבלאנקוס התלוננו על דחיית המשחק מול סלטה, אמר ראש העיר כי הוא לא מבין את הטענות המיותרות ושהסיכון היה ממשי. אלופת אירופה פרסמה תגובת נגד: "אמר דברים לא מדויקים"

one

דחיית משחק הליגה בין ריאל מדריד וסלטה ויגו ממשיכה לעורר עניין בכלי התקשורת בספרד, ואמש (שני) העימות עלה בדרגה כאשר באתר הרשמי של הבלאנקוס פורסם הודעה רשמית נגד ראש עיריית ויגו, אבל קבאז'רו, בעקבות טענותיו נגד אלופת אירופה.

הבעיות החלו עם ההחלטה שנקבעה ביום שבת האחרון, כאשר הוחלט לדחות את המשחק בין הקבוצות בעקבות מזג האוויר הסוער. הטענה העיקרית היתה כי יש חשש ממשי מקריסת הגג באצטדיון הבלאידוס. אנשי ריאל מאוד לא אהבו את ההחלטה, ואף הפעילו לחץ על אנשי סלטה לקיים את המשחק כמתוכנן.

עוד בנושא:

המשחק של ריאל מדריד אצל סלטה ויגו בוטל בשל מזג האוויר
"מארקה": ברצלונה וריאל מדריד כבר במשא ומתן עם סרחיו אגוארו

נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס. AP
"ריאל מדריד הציעה שלוש אפשרויות חלופיות". פלורנטינו פרס/AP

כבר בסוף השבוע קבאז'רו אמר כי אין מה לעשות נגד ההחלטה: "אי אפשר לשנות את מה שכבר נקבע, צוותי הסיוע לא יכולים להגיע לחלק שנפגם. מבחינתו הבטיחות היא מעל הכל והדבר החשוב ביותר". למרות הודעתו, מריאל מדריד נמסר כי הם מוכנים לסייע בתיקון הגג. הלחץ לא עזר ולאחר הדו"ח הטכני שמסרה מועצת העיר ויגו, הליגה החליטה שהמשחק יידחה. בתחילת השבוע, קבאז'רו שוב התבטא בתקשורת נגד היריבה ואמר: " אני לא מבין את הויכוח, הסיכון היה ממשי. אני חושב שבסלטה צריכים להיות יותר מודאגים מהדחייה מאשר בריאל. הם נמצאים בשלושה מפעלים בעוד מדריד רק בשתיים".

אתמול בערב הבלאנקוס לא נשארו חייבים והוציאו הודעה רשמית באתר הרשמי שלהם, כשדחו את הטענות של קבאז'רו. בהודעה נמסר: "מועדון הכדורגל של ריאל מדריד דוחה את הטענות חסרות השחר שנמסרו מראש עיריית ויגו. הוא העיר הערות לא הולמות ולא מדויקות, מפני שבשום שלב בריאל מדריד לא החליטו להתעלם או לזלזל בהוראות הבטיחות".

"מהרגש שהוחלט על דחיית המשחק, אנשי ריאל מדריד הציעו מספר הצעות על מנת שקיום המשחק יתאפשר. ראשית, היה אפשר לתקן את החלק הפגום כשבמועדון הציעו סיוע לכך. שנית, אותו חלק ספציפי היה יכול להשאר סגור לגמרי. שלישית, אם האפשרויות הקודמות לא נלקחו בחשבון, אפשר היה לקיים את המשחק באצטדיון אחר בעיר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully