וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה זבל": לברון זועם בעקבות דיווח לפיו הוא מנסה להביא את כרמלו

סוער בקליבלנד: במהלך הלילה פורסם כי ג'יימס הוא זה שאחראי למגעים על טרייד במסגרתו לאב יעבור לניקס. הקאבס הגיבו בזעם, ה-GM המיתולוגי של הבולס עוקץ, וגם: גריפין נזכר מתי לברון התערב לו

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס, מול ג'ון וול, וושינגטון וויזארדס. AP
עצבני. לברון/AP

סוער בקליבלנד. עוד לפני הניצחון 135:140 הלילה (בין שני לשלישי) על וושינגטון אחרי הארכה, פורסם בכמה מכלי התקשורת המרכזיים בארצות הברית כי מי שעומד מאחורי הניסיונות להעביר את כרמלו אנתוני לקאבס תמורת קווין לאב הוא לברון ג'יימס בכבודו ובעצמו. ב'ניו יורק דיילי ניוז' דווח שלברון פעיל מאוד במו"מ וביקש מספר פעמים מהג'נרל מנג'ר דייויד גריפין להסכים לעסקה שכזו, אף שבעיני רבים היא לא נחשבת למשתלמת יותר מדי עבור האלופה, בעיקר משום שלאב נראה בשלב זה בקריירה לא פחות טוב מאנתוני.

"הדיווחים האלה? זה זבל, ומי שכתב את זה זבל בעצמו", הבהיר לברון אחרי שהסתיים במשחק מול וושינגטון. ג'יימס נחשב לחבר קרוב מאוד של אנתוני, ובשנה האחרונה דווח לא אחת על הפנטזיה של שניהם לשלב כוחות ולשחק יחדיו ביום מן הימים. אבל לברון ממשיך להכחיש. "זה בסך הכל רעש רקע חיצוני, זה הכל. תמיד יהיו דברים כאלה. אנחנו חייבים להתרכז במשימה שלנו שהיא לזכות באליפות אליפות. הג'נרל מנג'ר שלנו עושה עבודה נהדרת בלהביא את הפיסות החסרות, אנחנו במקום טוב מאוד", אמר.

עוד בנושא:

באווירת פלייאוף: קליבלנד ניצחה 135:140 את וושינגטון אחרי הארכה
פילדלפיה וניו אורלינס קרובות להשלים טרייד על ג'אליל אוקפור

שחקן ניו יורק ניקס כרמלו אנתוני מול שחקן קליבלנד קאבלירס קווין לאב. AP
אז מי דובר אמת? לאב עם כרמלו/AP

גם דייויד גריפין התייחס לפרסומים האחרונים, ובאופן לא מפתיע דחה אותם. "לברון בשום פנים ואופן לא ביקש ממני להעביר את קווין לאב בטרייד לניקס", אמר לכתב ESPN מייקל ווילבון. "הפעם היחידה אי פעם בה לברון ביקש משהו היתה כשרצה שנביא את לאב בטרייד ממינסוטה. זאת האמת היחידה".

לאב, שנמצא במרכזה של הסערה, אמר ש"זה שקר מוחלט. להגיד שללברון יש בעיה איתי זה מגוחך, זה שקר גס. אני חלק מהקבוצה הזאת ואמשיך להיות חלק ממנה". טיירון לו הוסיף ש"הדיווחים האלה בטח לא באו מאיתנו. קווין צריך להיות שמח שיש קבוצות שרוצות אותו, אבל הוא לא הולך לשום מקום".

לאחרונה מושמעת ביקורת על לברון והתנהלותו לא רק מצד הנמסיס החדש צ'ארלס בארקלי, אלא גם מדמויות אחרות ב-NBA. ה-GM המיתולוגי של שיקגו בימי ג'ורדן ופיפן, ג'רי קראוס, אמר השבוע לפודקאסט של אדריאן ווג'נרובסקי ש"מייקל מעולם לא בא עליי וביקש שחקנים מסוימים. הוא לא ביקש שאבחר שחקן ספציפי בדראפט. לא ביקש שנביא מישהו בטרייד. הוא חשב שהוא מספיק טוב כדי להוביל אותנו לאליפויות גם בלי כל זה", אמר קראוס ברמיזה ברורה ללברון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully