וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חידון האלכוהול הגדול של וואלה!

13.2.2017 / 13:45

אתם יודעים להזמין את הוויסקי שלכם בלואו בול ובלי קרח, אבל עד כמה אתם באמת מכירים את האלכוהול שאתם שותים? ענו על החידון של וואלה! וסינגלטון ותגלו

אלכוהול ידוע כמרומם רוח, כאשר שותים אותו במתינות. כמאמר המשפט הידוע "יין משמח לבב אנוש".

יש סוגים רבים כל כך של משקאות אלכוהוליים שכמעט כל אדם יכול למצוא משקה אחד לפחות שיוכל להתחבר אליו. בין אם מדובר על וויסקי ו-וודקה נקיים ובין אם מדובר על קוקטייל חלש על בסיס שמנת.

כמעט כל שמות תזקיקי האלכוהול, לדוגמה וודקה ו-וויסקי, מבוססים על המילים "מים" ו"חיים". אולי משום שבימי קדם נהגו לפאר את שתיית האלכוהול ואת השפעת השיכר על מצב רוחם. הידעתם למשל מהיכן מגיע מקור המנהג להרים לחיים ולהפגיש בין הכוסות? ובכן בתקופת האבירים בימי הביניים, היה חשש שהמשקה שאתה שותה יהיה מורעל וכשישבת עם חברך האביר ורציתם ללגום קצת יין מכוס מהודרת, הייתם מפגישים בין הכוסות שלכם בעוצמה כך שמעט מהמשקה שבכוס שלך יעבור לכוס של שותפך לשתייה ובכך אתה מבטיח שהמשקה שלך אינו מורעל.

כמובן שכמו בני האדם, גם הרגלי השתייה והמשקאות עברו אבולוציה, כמעט בכל רגע נתון אנו עדים למשקה אחר שהופך ללהיט כל הברים, אבל ישנם כמה משקאות שנשארים תמיד בטופ ותמיד נחשבים לקלאסיקה. למשל הוויסקי ובייחוד הוויסקי האיכותי כדוגמת הסינגל מאלט הסקוטי.

אז אתם חושבים שאתם ממש מבינים באלכוהול? יודעים בדיוק כמה פעמים מזקקים וודקה? מאיזה סוג של שעורה מכינים את הסינגלטון? מוזמנים לענות על החידון ולגלות.
ותזכרו דבר אחד חשוב, אם שותים לא נוהגים.

וואלה! NEWS בחסות סינגלטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully