וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הדייט הכפוי של ג'יני בושאר, המתקפה על ואן פרסי

הטניסאית הקנדית הימרה על ניצחון של הפלקונס בסופרבול ושילמה ביוקר למעריץ, חלוץ פנרבחצ'ה עומד במרכזה של סערה בטורקיה, דריימונד גרין זועם בעקבות "ריב" בינו לבין דוראנט, וגם: המזכרות שנשדדו מקובי בריאנט

one

מבט מבפנים על האחוזה של פול פוגבה

קשר מנצ'סטר יונייטד, שהפך בקיץ לשחקן היקר אי פעם, רכש לאחרונה אחוזה בשווי 2.9 מיליון ליש"ט באנגליה. בבית, שהיה שייך בעבר לצ'יצ'אריטו, חמישה חדרי שינה, בריכה סגורה ומחוממת, סאונות וחדר מדיה פרטי. הנה מבט מדהים מבפנים:

ג'יני בושאר והדייט הכפוי: "לעולם לא אתערב נגד טום בריידי"

הנה ספיח נחמד מהסופרבול: ביתרון 3:28 לפלקונס, גם הטניסאית ג'יני בושאר, כמו הרוב המוחלט של האנשים, היתה משוכנעת שהמשחק גמור. "ידעתי שאטלנטה תנצח", צייצה. אוהד אחד עם חושים מחודדים במיוחד ניצל את ההימור של בושאר, שהתברר כלא ממש בטוח, ושאל אם תסכים לצאת איתו לדייט במקרה של ניצחון של ניו אינגלנד. ואז הגיע טום בריידי, והשאר היסטוריה, כולל הדייט הכפוי של הטניסאית הפופולרית.

"למדתי לקח - לעולם לא אהמר יותר נגד טום בריידי", צייצה בושאר אחרי שהבינה שהדייט הזה עם האוהד המאושר יתממש. הוא השיב: "שיקגו, מיזורי, אנחנו יכולים לעשות את הדייט הזה איפה שלא תרצי", כתב לה בחזרה. תחילתה של זוגיות מאושרת?

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

ככה זה התחיל

וככה זה נגמר

התגובה העצבנית של דריימונד גרין ל"ריב" עם דוראנט

כיאה לקבוצה הכי מעניינת ב-NBA כנראה, כל תנועה של שחקני גולדן סטייט נבחנת בזכוכית מגדלת. אולי זו הסיבה שהתקשורת האמריקאית "חגגה" אמש פעם נוספת על מה שנראה כמו ויכוח סוער בין דריימונד גרין לקווין דוראנט במהלך ההפסד לסקרמנטו. השניים נראו מחליפים דין ודברים במהלך אחד מפסקי הזמן, בתקשורת דיווחו על כך בהתרגשות, אבל גרין פחות התלהב, והעלה לסנפ'צאט את התגובה הבאה:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המיצג המיוחד של קובי בריאנט נשדד

קובי בריאנט אמנם כבר פרש, אבל למזכרות מקוריות מהקריירה המופלאה שלו יש עדיין ערך כספי גבוה למדי. אמש נשדדה כל התכולה של מיצג מיוחד שערכו עבורו בעיר נעוריו פילדלפיה, כולל גופיית המשחק המקורית שלו מהתיכון ועוד שלל מזכרות מהימים ההם. משטרת פילדלפיה עדיין מנסה לאתר את הפושע, שוודאי יניב מכל העסק הזה רווח גבוה למדי.

קובי בריאנט. AP
מזכרות ששוות מיליונים. קובי/AP

ואן פרסי משגע את טורקיה

רגע לפני שהיא מגיעה לאצטדיון טרנר לקראת המפגש מול הפועל באר שבע, בבשיקטאש סוערים בעקבות המשחק מול פנרבחצ'ה. רובין ואן פרסי, ששיחק בעבר בארסנל ומנצ'סטר יונייטד, ובעל גיליון התנהגות בעייתי בהווה בחר להתגרות בחברו לשעבר - אוגוסהן אזויקופ. הכל התחיל כשהחלוץ ההולנדי הוביל להרחקתו של דושקו טוסיץ', אחרי שביצע הצגה אותה קנה השופט. ההרחקה גרמה לסערה אצל הנשרים והשיא הגיע עם שער של ואן פרסי, שניצל את ההזדמנות וחגג מול הפנים של הקפטן, שנכלל בעבר בסגל הרחב של ארסנל ואף זכה לעזרה מצד החלוץ בזמן ששניהם גרו בלונדון. אזויקופ רתח בסיום ואמר לתקשורת הטורקית: "ברגעי האמת אפשר לגלות מה האופי של אנשים, ואן פרסי הוא איש מגעיל". אשתו של טוסיץ', לא פספסה הזדמנות ותקפה את ואן פרסי בטוויטר. תחילה הפוסט שלה היה מלווה במספר קללות עסיסיות, אותן דאגה להוריד בעקבות בקשה של טוסיץ'. לבסוף, בחרה בנוסח קצת יותר עדין.

רובין ואן פרסי, פנרבחצ'ה. GettyImages
ממשיך לעורר סערות. ואן פרסי/GettyImages

אנתוני מרסיאל נגד התקשורת האנגלית

מארק וולברג לפני החגיגות בסופרבול

מי צריך שמפנייה?

לאנוס השפילה בסוף השבוע את ריבר פלייט במפגש הסופרקאפ הארגנטינאי, בראשותו של לאוטרו אקוסטה. הכוכב, שכבש בדקה ה-70, זכה גם בתואר השחקן המצטיין. ההפתעה הגדולה הגיעה מצד נותנת החסות 'ברגר קינג' שהעניק לאקוסטה מנגל משודרג וסינר, במקום השמפנייה המסורתית שמוענקת לכל מצטיין. בקרוב אצלנו?

תודה לרוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully