וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל כפר סבא מתקשים לעכל את מעצרו של בלום: "אירוע קשה לצפייה"

6.2.2017 / 11:25

סמנכ"ל הקבוצה, שהעיר לשוטר במפגש מול הפועל תל אביב, והוביל לתקרית במהלכה נאזק על ידי שוטר באצטדיון לויטה, הזדקק לטיפול רפואי בשל כאבים בכף ידו. במועדון שוקלים כיצד להגיב לתקרית

סמנכ"ל הפועל כפר סבא גיא בלום נעצר. מגד גוזני
בלום והשוטרים/מגד גוזני

בהפועל כפר סבא לא נרגעים הבוקר (שני) מהאירוע הקשה שהתרחש אתמול במהלך המשחק מול הפועל תל אביב ובמהלכו נאזק סמנכ"ל התפעול של המועדון גיא בלום ואף עוקמו אצבעות כף ידו על ידי אחד השוטרים.

במועדון עוד שוקלים כיצד לנהוג אחרי שאמש בהתערבות מפקד תחנת משטרת כפר סבא, הסכימו הצדדים לבטל אפשרות לתלונות הדדיות. בלום המשמש כסמנכ"ל המועדון וכמתאם האירוע במשחקי הבית של הקבוצה, נסע הבוקר לבדיקות בבית החולים אחרי שחש כאבים באצבעות במהלך הלילה.

"זה היה אירוע קשה מאוד לצפייה", סיפרו הבוקר בהפועל כפר סבא. במועדון טוענים כי לאורך זמן רב ישנם שוטרים שמסתובבים במשחקי הקבוצה על כר הדשא במקומות ובמקרים שהם לא חייבים להיות בהם. אמש העיר בלום לאותו שוטר שהסתובב עם חמגשית אוכל וביקש ממנו לזוז הצידה ובתגובה התפתחה ביניהם התקרית במהלכה הוא נאזק והושכב על הקרקע כשאוחזים בכוח בכף ידו. אנשים שהיו בסביבה התקשו להירגע גם הבוקר מהמראות ולכן שוקלים במועדון כיצד לנהוג מול ההתנהגות של השוטר.

עוד בנושא:

מנחם קורצקי: "יש לנו שחקנים שיכולים לכבוש", אלי כהן: "עדיין לומד את הקבוצה"
ליגת העל: הפועל כפר סבא והפועל תל אביב נפרדו ב-0:0

seperator

תגובת הפועל כפר סבא: "מבחינת האירועים כפי שתוחקרו בתוך המועדון אנו לא מוצאים פגם בהתנהלותו של בלום שכהרגלו עשה עבודתו נאמנה. בזמן משחקים גיא משמש כמתאם אירוע שעובד מול משקיף המשחק על מנת שהמשחק יתנהל על פי דרישות מנהלת הליגות. אנו בטוחים כי גם במשטרת ישראל יבדקו את עצמם, אין סיבה שבעל תפקיד רשמי בניהול האירוע, שעובד בצמוד לכוחות השיטור והאבטחה זו שנה רביעית יאזק ותופעל נגדו אלימות ושימוש בכח מופרז".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully