וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידו לוי: "יש אווירה של שינוי בקבוצה", קולה מנהל מו"מ על עזיבתו

הבלם סימן את התפנית ברעננה: "מאז ששחקני הרכש הצטרפו הגיבוש שלנו מתורגם ליכולת במגרש". החלוץ שלא הרשים בקבוצה עשוי לעזוב בהקדם. עידו לוי ובבייב ייעדרו מול בית"ר ירושלים

שחקני הפועל רעננה חוגגים. יוסי ציפקיס
השתחרר לחץ. שחקני רעננה/יוסי ציפקיס

בהפועל רעננה נשמו אמש (ראשון) לרווחה בעקבות הניצחון הדרמטי מול מ.ס. אשדוד. בקבוצה מהשרון חגגו את הניצחון במסעדה בסיום ובמועדון אמרו: "זה היה משחק שהפסד בו היה גורר אותנו למחשבות על מלחמות הישרדות בתחתית".

עידו לוי תיאר בסיום את חשיבותו של המשחק באצטדיון הי"א: "זה ניצחון מתוק כי היה לנו כל כך קשה להשיג אותו. אשדוד קבוצה ביתית ואני בטוח שאין הרבה קבוצות שינצח אותה בי"א. עמדנו במשימה קשה וזה שהשגנו אותה בדקה ה-90 רק עושה את הכל הרבה יותר מתוק".

עוד בנושא:

דאגה בהפועל תל אביב: "הביאו שחקנים על משקל, אין לנו סיכוי לשרוד"
בית"ר ירושלים: אלי טביב וגיא לוזון שוחחו פעמיים הלילה, המאמן ישיב לגבי אימון הקבוצה

עוגה לכבוד השחקנים החדשים של הפועל רעננה. הפועל רעננה, מערכת וואלה! NEWS
הרכש עושה את שלו. ברעננה מברכים את החיזוק/מערכת וואלה! NEWS, הפועל רעננה

הבלם הוסיף: "יש אווירה של רוח חדשה ושינוי מאז ששחקני הרכש הצטרפו. ראו את זה בשבוע שעבר ולא ניצחנו שני משחקים ברציפות סתם כך. הגיבוש שלנו כקבוצה מתורגם ליכולת במגרש, וכשזה קורה אז גם צוברים נקודות חשובות, שנותנות לנו אוויר". עידו לוי, שספג כרטיס צהוב חמישי מול אשדוד, יצטרף לאלי בבייב שייעדרו מהסגל של חיים סילבס במחזור הבא מול בית"ר ירושלים.

בנושא אחר, חלוץ הקבוצה בחצי השנה האחרונה, רוג'רס קולה, צפוי לעזוב את המועדון בקרוב. השחקן מנהל משא ומתן עם המועדון בנוגע לעזיבתו הקרבה, לאחר שלא התחבר חברתית ולא הצליח להרשים. קולה לא כבש העונה במדי הקבוצה של חיים סילבס, ואף אמר כי הרגיש מיצוי בליגת העל. החלוץ צפוי להמריא לטורקיה בהמשך השבוע.

במקביל, שני שחקני המועדון, קונלייד לוצנגה מהבוגרים ואנגוסה סונזו מהנוער, זומנו לאליפות אפריקה עד גיל 20 שתיערך ב-26 בפברואר בזמביה וימריאו בהמשך השבוע. סונזו מפגין יכולת טובה בקבוצת הנוער, בעוד לוצנגה לא הרשים במדי הקבוצה, אך האדומים בונים על כך שימכרו אותו אם ירשים באליפות. הסוכן של השניים הוא ניר קרין.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully