וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה בהפועל תל אביב: "הביאו שחקנים על משקל, אין לנו סיכוי לשרוד"

האדומים חוששים מהיכולת הדלה אחרי המפגש מול הפועל כפר סבא ("בושה אחת גדולה"), ובסגל כבר ביקרו את אלטמן ("עשה טובה"). הערכה: ברשצקי לא שותף אחרי שצורף בניגוד לדעתו של קורצקי

מאמן הפועל תל אביב מנחם קורצקי. מגד גוזני
אופטימי. קורצקי/מגד גוזני

1. דווקא אחרי חלון עברות עמוס שכלל 11 החתמות, בהפועל תל אביב מתחילים לדאוג. לא ברור אם זה בגלל היכולת הדלה אמש (ראשון) ב-0:0 מול הפועל כפר סבא, הסגל המשופע בחלוצים בינונים ונטולי כושר משחק או שמא המצב הטבלה. "המשחק היה בושה אחת גדולה", הצהיר אחד השחקנים והסביר: "אם ככה נראה בהמשך הליגה אין לנו סיכוי לשרוד. זה נראה כאילו הביאו לכאן חלוצים על משקל, אין פה אחד שיודע להבקיע. כל הקבוצה בנויה על טוטו תמוז, ועד שהוא יחזור לכושר משחק ייקח זמן". רק מנחם קורצקי הצליח להתנחם בסיום המפגש בלוויטה: "במשחק כזה חשוב, טבעי שהשחקנים יהיו לחוצים. ברור שאנחנו צריכים להשתפר, אבל זה לא הפסדנו וזה גם חשוב. עם הסגל הזה נישאר בליגת העל".

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים: אלי טביב וגיא לוזון שוחחו פעמיים הלילה, המאמן ישיב הבוקר
מאמן הפועל תל אביב מנחם קורצקי: "יש לנו שחקנים שיכולים לכבוש"
ליגת העל: הפועל כפר סבא והפועל תל אביב נפרדו ב-0:0

טוטו תמוז שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
יחזור בזמן? טוטו/מגד גוזני

2. למרות דבריו של קורצקי, הוא רחוק מלהיות מרוצה מהסגל, כך על פי מקרוביו ואנשים במועדון. יש הטוענים כי ההנהלה הנחיתה מספר שחקנים ללא הסכמתו כאשר שניים מהם הגיעו מהפועל רמת גן: מוטי ברשצקי ומייקל סיטון. גורמים בהפועל תל אביב הופתעו כי הקשר לא שותף אמש, אך נדמה כי הוא לא נמצא בתוכניות של קורצקי וככל הנראה קיים קשר ישיר בין העובדה כי צירופו לא עמד בקנה אחד עם דעתו של המאמן. במקביל, בשלב זה הבעלים החדשים אינם מתערבים בהחלטות המקצועיות של המאמן.

3. גם אחרי שחלון ההעברות ננעל, נדמה כי הבעיות בסגל של האדומים עדיין לא נפתרו. שחקנים בקבוצה העידו אמש כי עומרי אלטמן התנהל כמי: "שעושה טובה על המגרש. הוא נשאר פה בכוח וככה זה נראה", טענו בקבוצה. עם זאת, בצוות המקצועי בטוחים כי הקשר ישוב ליכולתו מתחילת העונה וככל שהזמן יעבור העובדה כי המעבר לפנתאנייקוס לא צלח תפסיק להטריד אותו. בשלב זה נראה כי מעמדו של אלטמן לא ייפגע, ובקבוצה מודעים לכך שאין לו תחליף בייחוד אחרי שהיה השחקן המסוכן ביותר של האדומים מול הפועל כפר סבא במחצית הראשונה. בנוסף, ביום רביעי יפתח גם הליך הבוררות של אדי גוטליב מול המועדון. בהפועל תל אביב מאמינים כי הבלם ישוב לסגל, אך התייחסו לסוגיה ואמרו: "אפילו לאלטמן יש יותר חשק לשחק בקבוצה מאשר לגוטליב. הוא לא עונה לטלפון, עדיף היה לנסות למכור אותו מאשר להכריח אותו לשחק".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אוראל דגני שחקן הפועל תל אביב (ימין) עם עופר ורטה. מגד גוזני
דאגה מהיכולת. ורטה ודגני/מגד גוזני

4. אם הצרות בסגל לא מספיקות, אביחי ידין נפגע אמש ובקבוצה מקווים כי הוא יהיה כשיר לקראת המחזור הבא. הקפטן נפגע בברכו, שהתנפחה וקיים חשש כי הוא סובל מפגיעה חמורה יותר. "בלי ידין זה נראה אחרת", החמיא לו אחד משחקני הקבוצה: "אחרי שהוא הוחלף זה נראה אחרת. רק חסר לנו שהוא ייעדר". מלבד ידין, גם גל שיש וחסן אבו זייד התלוננו על כאבים והתקווה כי שכולם יהיו כשירים לקראת המפגש מול מ.ס. אשדוד.

5. אחרי שערך את הבכורה במכבי תל אביב, האדומים שוב עסקו בארון שוינפלד. בקבוצה מרוצים מהעסקה, אך הבהירו: "לכולם היה ברור שמכבי תל אביב מאחוריו לאורך כל הדרך. חבל שהוא בזבז לכולנו את הזמן". בכל מקרה, במועדון מאמינים כי הם לא יצטרכו להעביר את הכספים למכבי נתניה. לטענת גורמים אצל האדומים, מדובר בחוב עבר לנתניה, ששייך לבעלים הקודם, אמיר כבירי. בשל אותה עובדה הוא אינו חל על ההנהלה החדשה ולכן בית המשפט צפוי לדחות את הטענות של המפרקת של מכבי נתניה עורכת הדין, ליזה חדש, שהוציאה צו מניעה נגד כספי המכירה.

6. מנהל חדש לקבוצה: משה חזקיהו היום לתפקיד. חזקיהו בן ה-45 התגורר בשבדיה קרוב ל-12 שנים, שם עבד כעצמאי בענף הקמעונות. לפני ארבע שנים שב ארצה ומאז שחזר, עסק בתחום המכירות בענף האלומיניום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully