וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם קורצקי: "יש לנו שחקנים שיכולים לכבוש", אלי כהן: "עדיין לומד את הקבוצה"

מאמן הפועל ת"א ניסה להסביר את היכולת הדלה בחלק הקדמי בכפר סבא: "לא נתנו להם לברוח", מאמן הירוקים: "אין לי מטה קסמים". סמנכ"ל כפר סבא כמעט נעצר אחרי עימות עם שוטר

אלי כהן מאמן הפועל כפר סבא (שמאל) עם עוזרו מסאיי דגו. מגד גוזני
שוב ללא ניצחון. אלי כהן ודגו/מגד גוזני

קרב התחתית בין הפועל כפר סבא להפועל תל אביב הערב (ראשון) הותיר את שתי הקבוצות מאוכזבות עם 0:0 דל, שהותיר את שתיהן עם המון חומר למחשבה אחרי סיום חלון ההעברות. הירוקים השלימו משחק ליגה 12 ברציפות ללא ניצחון, 403 דקות ללא שער זכות ומשחק שני ברציפות ללא ניצחון עם אלי כהן. האדומים, שצרפו שורת חלוצים ארוכה במהלך חלון ההעברות, שוב לא הבריקה עם 284 דקות ללא שער זכות והיא עדיין במקום האחרון.

בהפועל כפר סבא מספרים כי רק בהתערבותו של מפקד תחנת משטרת כפר סבא, חוסלה הערב התקרית במהלכה היה קרוב סמנכ"ל התפעול של המועדון גיא בלום להיעצר. במועדון טוענים כי כל חטאו של בלום היה בכך שהעיר לאחד השוטרים במגרש שהסתובב בסמוך לכר הדשא עם מגש אוכל קטן תוך כדי המשחק. לטענת גורמים במועדון השוטר לא אהב את ההערה של בלום ובתגובה התפתח ביניהם דין ודברים שהסתיים רק לאחר שבלום נאזק והוצא מחוץ לאיצטדיון. בלום אף טען שהשוטר נגח בפניו. הסמנכ"ל היה כאמור כבר קרוב למעצר אך בהתערבות מפקד תחנת המשטרה האירוע הסתיים ללא הגשת תלונות הדדיות. "עדיף שזה נגמר כך", אמרו בהפועל כפר סבא. בלום לא רצה להתייחס לאירוע.
עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל כפר סבא והפועל תל אביב נפרדו ב-0:0

מאמן הפועל תל אביב מנחם קורצקי. מגד גוזני
עוד משחק ללא שער. קורצקי/מגד גוזני

מאמן הפועל כפר סבא אלי כהן סיפר בסיום: "שיחקנו בבית וציפינו לנצח. אבל במשחקים מהסוג הזה יש הרבה לחץ. אני עדיין לומד את הקבוצה, צריך לתת זמן לשחקנים חדשים שהגיעו. יש מקום לשיפור ונקווה להשתפר. אני חושב שיש פה קבוצה טובה מאוד, זה לא מתבטא בתוצאות, אבל ניצחון אחד יעלה את המוראל והביטחון של כל השחקנים. אני רואה קבוצה טובה שעובדת קשה על המגרש. אנחנו נחזור לנצח.

"אנחנו עובדים קשה, אני לומד את הקבוצה. יש פה שחקנים טובים. אין פה מטה קסם שאני יכול לעבוד איתו. אין משחקים פשוטים בליגה הזו, נתכונן בצורה הכי טובה למשחק נגד סכנין כדי לנצח", סיכם מאמן המארחת.

רז כהן אמר: "הגענו במטרה לנצח, רצינו לנצח, אבל מצד שני חשוב שלא הפסדנו. אני חושב שהיה משחק שקול, לא היו יותר מדי מצבים. היה הרבה לחץ. אין לי איך להסביר את מה שקורה לנו, אנחנו עובדים קשה. הצטרפו אלינו ארבעה שחקנים ואני מקווה שנשתפר. אנחנו חושבים שבוע-שבוע. בשבוע הבא יש לנו את סכנין ואני מקווה שננצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן הפועל תל אביב שחר הירש. מגד גוזני
הירש/מגד גוזני

ממול, מאמן הפועל תל אביב מנחם קורצקי סיפר: "אנחנו מודעים לזה שאנחנו מתקשים לכבוש, אנחנו עובדים קשה כדי למצוא את האיזון בין משחק ההגנה למשחק ההתקפה. יש לנו שחקנים שיכולים לכבוש שערים".

"לקחנו נקודה, זה גם טוב במאבקי התחתית ולא נתנו לכפר סבא לברוח. אנחנו צריכים לשחק טוב יותר ולאיים יותר על השער. קשה לחבר קבוצה בשבוע או באימון אחד, גם לי זה קשה. אנחנו צריכים להסתכל קדימה. יש לנו את המטרה שלנו, באנו למשחק לא קל וברור לנו שלא יהיה קל עד סוף העונה", הוסיף קורצקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully