וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: סנט אטיין ניצחה 0:2 את ליון בדרבי של רון אלפ

קווין מונה פאקה (9) ורומן המומה (22) הפכו את השבוע של ליון למסויט עם הפסד שלישי רצוף והפער בקרב על המקום הרביעי צומק לנקודה. שלושה שחקנים הורחקו. 0:4 לטולוז על אנז'ה

רומן המומה שחקן סנט אטיין חוגג. רויטרס
הותיר את ליון המומה בדקה ה-22. רומן המומה/רויטרס

המחזור ה-23 בליגה הצרפתית הגיע לסיומו הערב (ראשון) עם 0:2 מרשים של סנט אטיין בדרבי מול ליון. עוד לפני כן, טולוז הביסה 0:4 את אנז'ה מהתחתית, ואילו נאנסי ניצחה 0:2 בנאנט.

סנט אטיין - ליון 0:2

השבוע הנוראי של ליון הגיע לנקודת שפל עם הפסד ליריבה המושבעת. אחרי ההפסד הביתי לליל וההדחה מהגביע בידי מארסיי, אלכסנדר לקאזט וחבריו רצו לשמח את האוהדים עם ניצחון בדרבי, אבל סנט אטיין הייתה גדולה עליהם. הירוקים עלו בהתלהבות גדולה וכבר בדקה התשיעית ניצל קווין מונה פאקה איבוד כדור של הבלם עמנואל ממאנה וירה פנימה. הלחץ של המארחת נמשך, אנתוני לופס הציל, אך בדקה ה-22 השוער יצא מחוץ לרחבה כדי לעצור את רומן המומה, שעקף אותו וגלגל לרשת החשופה. ממפיס דפאי שוב הציג יכולת חלשה והוחלף בדקה ה-65, בעוד קורנטן טוליסו וראשיד גזל הורחקו בתוספת הזמן בגלל פגיעות בפביאן למואן, שבסופו של דבר הורחק גם הוא. ליון הרביעית מקדימה כעת רק בנקודה את סנט אטיין.

טולוז - אנז'ה 0:4

אחרי חמישה הפסדים רצופים בכל המסגרות, טולוז השיגה ניצחון ראשון בשנת 2017 והותירה את יריבתה במקום המוליך למבחנים בסוף העונה. אנדי דלור, הרכש הנוצץ שחזר לליגה הצרפתית אחרי קדנציה קצרה בטיגרס המקסיקנית, נזקק ל-47 דקות בבכורה שלו כדי לגלוש לכדור רוחב של קורנטן ז'אן ולכבוש שער ראשון במדי טולוז. ז'אן, עוד מצטרף חדש שהגיע בהשאלה ממונאקו, הוכשל ברחבה בדקה ה-56 ואפשר לקפטן מרטין ברייתווייט להכפיל את התוצאה. אולה טויבונן השבדי נכנס כמחליף בדקה ה-67, בישל לאוסקר טרחו במהלך נהדר אחרי שתי דקות וחתם את התוצאה בעצמו בדקה ה-89.

נאנט - נאנסי 2:0
לנאנסי: איסיאר דיה (50), ז'וליאן סטו (64)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully