וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: ירדן מאירסון זכתה במדליית הארד, הרשקו: "התחרות שימשה בעיקר כאימון"

5.2.2017 / 16:35

אחרי הזכייה של מינצקר, הג'ודוקא חגגה עם מקום שלישי באליפות אירופה הפתוחה בסופיה במשקל עד 78 ק"ג. מאמן נבחרת הנשים בירך: "תחרות בדרך לטוקיו 2020". פונטי: "בכל שבוע הג'ודו מביא כבוד למדינת ישראל"

רז הרשקו, משמאל, מול ירדן מאירסון. ברני ארדוב
חגגה. מאירסון/ברני ארדוב

הג'ודוקא ירדן מאירסון זכתה היום (ראשון) במדליית ארד באליפות אירופה הפתוחה שנערכה בסופיה, בולגריה. מאירסון הצטרפה לנועה מינצקר הצעירה, שזכתה בארד אמש, עם זכייה במשקל עד 78 ק"ג אחרי ארבעה קרבות. בר פרין סיימה במקום השביעי במשקל עד 70 ק"ג.

מאמן נבחרת הנשים, שני הרשקו, אמר בסיום: "זו תחרות ראשונה בשנת 2017 ובקמפיין החדש לקראת טוקיו 2020. אני שמח שחזרנו עם שתי מדליות ומספר דירוגים, כמובן שהציפייה שלנו תמיד לעשות את הדברים בצורה הטובה ביותר, אנו בתקופת הכנה אינטנסיבית והתחרות הזו משמשת בעיקר כאימון. נלמד ונשתפר מהדברים הטובים והפחות טובים שחווינו בתחרות. הפנים קדימה".

עוד בנושא:

ג'ודו: טל פליקר זכה בזהב בפורטוגל, ארד לנועה מינצקר בסופיה

שני הרשקו מאמן נבחרת הנשים. ניב אהרונסון
אופטימי. הרשקו/ניב אהרונסון

לעומתן, הגברים סיימו יום מעט מאכזב. פיטר פלצ'יק דורג במקום השביעי במשקל עד 100 ק"ג. באותו המשקל יעקב ממיסטבלוב הודח בסיבוב הראשון, כמו אסן חן שנכנע גם הוא בקרב הראשון במשקל עד 81 ק"ג.

מאמן נבחרת הגברים אורן סמדג'ה הסביר: "פתיחת עונה טובה לנבחרת שלנו בודאי לתחיחת עונת התחרויות לשנה זו. אני בטוח שעם החזרה של אורי ששון ושגיא מוקי מהפציעות שלהם ועם התקדמות העונה, נראה בנוסף למדליות של היום התקדמות קבועה של עוד ועוד ספורטאים".

יושב ראש איגוד הג'ודו משה פונטי בירך: "בכל שבוע הספורט הישראלי בכלל והג'ודו בפרט מביא כבוד למדינת ישראל. מדליות, זכיות בתחרויות, כשכולנו מהווים את השגרירים הדיפלומטיים הטובים ביותר למדינה. כל אלה עומדים לקבל 'פרס'- קיצוץ של רבע מהתקציב. זה נשמע למישהו הגיוני? אני בטוח ששרת הספורט מירי רגב, משיחות שהיו לי איתה, תתנגד לצעד הזה ותעמוד על הרגליים האחרויות כדי שזה לא יקרה, ואני מאמין שהיא גם תשכנע את השרים האחרים על מנת שיתנגדו לזה כדי שלא ייגזר גזר דין מוות על הספורט הישראלי".

  • עוד באותו נושא:
  • משה פונטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully