וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: קאליף וואייט גמר את העונה, חשש שגם דגן יבזורי

5.2.2017 / 9:23

הגארד המצטיין (25, 1.93) שקלע העונה 18 נקודות והוביל את הסגולים למקום השני ייעדר לפחות חצי שנה מפעילות אחרי שנפצע מול ראשון לציון. קרע במיניסקוס לדגן יבזורי

one

הריצה הנהדרת של הפועל חולון המשיכה גם אמש (שבת), כשהסגולים ניצחו בקלות יחסית את מכבי ראשון לציון בביתם 77:92, אבל הבוקר הקבוצה התבשרה שכוכבה קאליף וואייט גמר את העונה.

הסגולים רשמו אתמול ניצחון רביעי ברציפות ועלו למאזן של 13 ניצחונות מול חמישה הפסדים, מאזן זהה לזה שהיה להם בעונת האליפות ההיסטורית. שלושה שחקנים קלעו מעל 20 נקודות עבור הסגולים - ג'ורדן טיילור עם 22 נקודות ו-10 אסיסטים, דריון אטקינס עם 20 נקודות ו-9 ריבאונדים וג'יימס בל עם 20 נקודות ו-8 ריבאונדים.

אלא שלמרות הניצחון הגדול, האירוע שייזכר מהמשחק קרה כבר בדקה השלישית כשקאליף וואייט החליק על הפרקט ונפגע בברכו. הגארד האמריקאי, שנמצא בעמדה מצוינת לתואר השחקן המצטיין של העונה בליגה, עבר היום בדיקת MRI שגילתה כי הוא סובל מקרע ברצועה הצולבת וייעדר לפחות חצי עונה ולא יחזור לשחק העונה. בחולון יעשו מאמצים כדי לצרף שחקן במקומו במהירות.

כמו כן הודיעה חולון כי דגן יבזורי פצוע גם כן, וסובל מקרע במיניסקוס וייעדר לפחות כחודש. השחקן יעבור ניתוח ארתוסקופיה, אך אם לאחר מכן ייצא המיניסקוס מהמקום, ויצטרכו לתפור אותו מחדש, יסיים גם הוא את העונה. יבזורי הצטרף לחולון רק לפני כחודש ממכבי תל אביב.

עוד בנושא

ניצחון רביעי רצוף ומקום ראשון: הפועל חולון הביסה 77:92 את מכבי ראשון לציון
אחרי הניצחון על ראשון לציון: שמיר מרוצה מהיכולת, ומודאג מהפציעה

קאליף ווייאט שחקן הפועל חולון. לירון מולדובן
חבר, אתה תחסר. וואייט/לירון מולדובן

וואייט (25, 1.93) הגיע לחולון אחרי שנתיים בהן סחב את הפועל אילת לפיינל פור של ליגת העל. הוא רשם העונה את מספריו הטובים ביותר בקריירה - 18.8 נקודות, 4.1 אסיסטים ו-2.3 ריבאונדים בממוצע למשחק. משחקו הטוב ביותר העונה הגיע בניצחון החוץ על הפועל תל אביב בהארכה כשרשם 31 נקודות, 10 אסיסטים ו-5 ריבאונדים עם מדד של 44 נקודות. וואייט הוא השחקן השני שגומר את העונה בחולון, אחרי פול דילייני שנפצע לפני כחודש וחצי וקרע שתי רצועות בברך.

"יש לנו שבוע להתאושש לקראת הגביע, הפציעות זה חלק מהעניין, לפחות יש לנו את השבוע הזה לחזור לעצמנו, כולם. יש לנו הרבה פצועים כרגע. נתכונן למשחק הגביע שהוא הכי חשוב מבחינתנו בתקופה האחרונה", אמר שלומי הרוש אחרי המשחק לפני שידע שוואייט גמר את העונה, "אנחנו קבוצה מאוד ארוכה, כל אחד יכול לבלוט במשחק אחר, הכי חשוב בתקופה האחרונה שאנחנו משיגים ניצחונות לא משנה מי מתעלה באותו משחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן הפועל חולון דגן יבזורי. אדריאן הרבשטיין
עונה לא קלה. יבזורי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully